اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره‌ بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان؛

فعالان نشر و ترویج قصه‌گویی تقدیر می‌شوند

خبرگزاری فارس: در پانزدهمین جشنواره‌ بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از آثار شاخص، پژوهشگران و نهادها و تشکل‌های فعال در عرصه قصه و قصه‌گویی در 3 بخش‌ ویژه قدردانی می‌شود.

فعالان نشر و ترویج قصه‌گویی تقدیر می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، پیشتر سه فراخوان برای حضور آثار پژوهشی، کتاب‌ها، نهادها و تشکل‌ها‌ی شاخص عرصه‌ قصه و قصه‌گویی توسط کانون منتشر شده بود که مهلت ارائه آثار در این سه بخش ویژه 30 ماه جاری به پایان می‌رسد.
بر اساس این فراخوان‌ها برترین پایان‌نامه‌های دانشجویی، برترین ناشران و کتاب‌های ترجمه‌ای و تالیفی، همچنین فعال‌ترین سازمان‌ها، موسسات، تشکل‌ها و انجمن‌های مردم‌نهاد، با موضوع قصه و قصه‌گویی در سه بخش جداگانه مورد تقدیر قرار می‌گیرند.
بر این اساس در بخش پایان‌نامه‌های دانشجویی، دانشجویان و فارغ‌التحصیلانی که پایان‌نامه‌های آنان مرتبط با موضوع بوده و تاکنون به صورت کتاب منتشر نشده، می‌توانند یک نسخه از این اثر را به دبیرخانه‌ مرکزی جشنواره یا دبیرخانه‌های استانی مستقر در دفاتر مرکزی کانون استان‌ها ارسال کنند.
در این بخش به نفرات اول تا سوم علاوه بر لوح تقدیر و تندیس جشنواره به ترتیب 15، 10 و 5 میلیون ریال جایزه‌ی نقدی اهدا می‌شود.
در بخش ناشران و آثار مکتوب نیز تمامی ناشران، نویسندگان و مترجمانی که در زمینه دانش نظری و کاربردی قصه و قصه‌گویی اقدام به چاپ کتاب کرده‌اند، باید یک نسخه از آثار خود را در اختیار دبیرخانه قرار دهند.
جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون بهمن امسال در شهر ارومیه به تفکیک در این بخش به یک ناشر، یک نویسنده و یک مترجم برتر لوح تقدیر، تندیس جشنواره و یک سکه بهار آزادی اهدا می‌کند و 3 هزار نسخه از اثر برتر آن‌ها توسط کانون خریداری می‌شود.
بر همین اساس سازمان‌ها، موسسات، تشکل‌ها و انجمن‌های مردم‌نهاد نیز که در زمینه‌ی ترویج فرهنگ قصه و قصه‌گویی به فعالیت مشغول هستند، می‌توانند کارنامه‌ فعالیت خود را که ارتباط مستقیمی با ترویج قصه و قصه‌گویی دارد به همراه اسناد و مدارک مورد نیاز به دبیرخانه‌های جشنواره در تهران یا مراکز استان‌ها ارسال کنند.
در این بخش نیز علاوه بر اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره، کتابخانه‌ این موسسات و سازمان‌ها با استفاده از مجموع کتاب‌های کانون تجهیز خواهد شد.
دبیرخانه‌ی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در مدیریت هماهنگی امور استان‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در تهران خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی، هنری کانون مستقر است.
انتهای پیام/1
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول