اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مشهد؛

برگزیدگان استانی جشنواره قصه‌گویی معرفی شدند

خبرگزاری فارس: برگزیدگان نهایی استانی پانزدهمین جشنواره قصه‌گویی امروز در مشهد اعلام شدند.

برگزیدگان استانی جشنواره قصه‌گویی معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، راضیه باباخانی مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی با اعلام این خبر اظهار داشت: پانزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی در دو بخش اجرای قصه‌گویی و مقالات برگزار شد.
وی ادامه داد: در بخش قصه گویی ۳۰ قصه‌گو در سه بخش موضوعی آزاد، زندگی و شخصیت چهار بانوی بزرگ و دفاع مقدس طی روزهای ۲۷ و ۲۸ مهرماه با یکدیگر به رقابت پرداختند. همچنین چهار مقاله نیز در بخش جنبی این جشنواره گزینش و داوری شد.
وی افزود: رتبه برگزیده زهره اکبرآبادی با قصه یک تشنه و ده دشنه، زهره معماری نسب با داستان پرواز را به خاطر بسپار، اسماعیل عسگری با قصه آسمانی‌ها، نصرت نامور فرگی با داستان علی و ستاره اش، عاطفه رنگ آمیز توسی با داستان کرم سه نقطه، اطهر سید موسوی با داستان باران مروارید، زهرا پاشایی با داستان هی با من دوست می‌شی و عاطفه صدیقی لویه با داستان سنگ صبور به ترتیب هفت نفر برگزیده این جشنواره بودند.
وی ادامه داد: در بخش مقالات نیز بر اساس رای هیئت داوران، عنوان برگزیده استانی به مقاله بررسی فلسفه قصه‌گویی برای کودکان و نوجوانان اثر زکیه رشیدآبادی و مهری امینی ثانی اختصاص یافت.
وی افزود: معصومه موسویان با مقاله بایدها و نبایدهای قصه‌گویی کودکان و نوجوانان و در بخش ویژه عزت صدیقی لویه با مقاله بررسی روش‌های روایت‌گری دفاع مقدس و زهره اکبرآبادی و سیدباقر میرعلمدار با مقاله روایت‌گری دفاع مقدس با رویکرد ارائه روش‌ها برای کودکان و نوجوانان به عنوان رتبه چهارم معرفی شدند.
جشنواره با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران حوزه کودک و نوجوان و دانش‌آموزان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول