اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل ارشاد جنوب کرمان:

یادمان ولایت یک برنامه فرهنگی بی‌نظیری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: بی‌سابقه‌ترین و بی‌نظیرترین برنامه فرهنگی استان کرمان یادمان ولایت است.

یادمان ولایت یک برنامه فرهنگی بی‌نظیری است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی شامگاه جمعه در دیدار با هنرمندان اظهار داشت: بی‌سابقهترین و بی‌نظیرترین برنامه فرهنگی استان کرمان یادمان ولایت است که در سال جاری مانند سال گذشته با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.
وی افزود: با آغاز به کار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان فعالیت‌های فرهنگی بسیاری در جنوب کرمان رقم خورده است که مهم‌ترین این فعالیت‌ها برپایی جشنواره یادمان ولایت است.
وی با بیان اینکه سال آینده یادمان ولایت با مشارکت 32 استان برگزار می‌شود، بیان داشت: در دومین جشنواره یادمان ولایت رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، نماینده رئیس‌جمهور و مسئولان ارشد استانی نیز حضور دارند.
حسینی اظهار داشت: مردم جنوب کرمان سال گذشته با حضور پرشور خود در یادمان ولایت برگ زرین دیگری بر افتخارات جنوب کرمان به عنوان رهروان ولایت افزودند.
وی تصریح کرد: سال جاری نیز در برپایی جشنواره یادمان ولایت علاوه بر جنوب کرمان استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، یزد، بوشهر، خراسان رضوی و جنوبی و شمال کرمان مشارکت می‌کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به اینکه دشمن در جنگ تحمیلی نتوانست ضربه‌ای به این مرز و بوم وارد کند، خاطرنشان کرد: امروزه دشمن در جنگ نرمی که به راه انداخته است ولایت و پایه‌های دین ما را هدف حملات خود قرار داده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول