اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان همدان:

ملت ایران هنر الهی می‌خواهد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: ملت ایران برای احترام به شهدا، ارزش‌ها و آرمان‌ها، هنری الهی می‌خواهد.

ملت ایران هنر الهی می‌خواهد
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدحسین ترکمن شب گذشته در آیین اختتامیه هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان با اشاره به همت مدیران و متولیان در امر برگزاری جشنواره تئاتر هجدهم در همدان، نقش رسانه را نیز در این مهم برجسته دانست و بر اهمیت آن در راستای اطلاع رسانی شایسته تأکید کرد.
وی افزود: ایران اسلامی سرزمین عشق و پاکی‌هایی است که ریشه در آرمان‌ها، ارزش‌ها و باورهای خدا گونه این مرز و بوم دارد چراکه ملت ایران زاده ایثار و جوانمردی هستند و بر این مبنا نیز این ارزش‌ها باید در جامعه همواره جاری و ساری باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه همدان خاستگاه تمدن دیرینه است، گفت: این استان ویژگی‌ها و ارزش‌های اصیل را در طول قرون و اعصار به اثبات رسانده و شهیدان ارزشمند را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و به واقع می‌تواند خط انتقال این ارزش‌ها به جامعه باشد.
وی با اشاره به شهادت حسین فهمیده خاطرنشان کرد: این شهید بزرگ در زمانی که میهن از لوس تجاوز دشمن در امان نبود بر قامت 13ساله‌اش نارنجک بست و زیر تانک  رفت تا مسیر تجاوز را بخشکاند و به دنیا بفهماند که دانش‌آموزان و نوجوانان ما نیز دغدغه دین و ارزش‌ها را دارند.
ترکمن با اشاره به 18 هزار شهید همدانی نیز گفت: ملت ایران برای احترام به شهدا، ارزش‌ها و آرمان‌ها، هنری الهی می‌خواهد تا بر این مبنا بر این ارزش‌های انسانی پافشاری کند.
وی خاطرنشان کرد: ما معتقدیم که خداوند متعال ناظر بر همه اعمال و کردار ما است و در جامعه اسلامی نیز باید همه مؤلفه‌های دین نمایان باشد که هنر دینی نیز از جمله این مؤلفه‌هاست که توجه شایانی را طلب می‌کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در پایان تصریح کرد: هنر متعالی هنری است که تزویر و دروغ در آن جایگاهی نداشته و همواره ذهن و اندیشه انسان را رو به تعالی و ارزشی شدن پیش می‌برد که با این وصف تئاتر کودکان و نوجوانان نیز باید دارای این شاخصه باشد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول