اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس شورای‌ آبپخش خبر داد:

گازرسانی به 2000 خانوار در آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی آبپخش از گازرسانی به 2000 خانوار در آبپخش خبر داد.

گازرسانی به 2000 خانوار در آبپخش
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، مصطفی رضایی ‌در بازدید از روند گاز‌رسانی به مناطق و محله‌های مختلف آبپخش اظهار کرد: شرکت گاز استان بوشهر در سال جاری در گازرسانی به شهر آبپخش تلاش گسترده‌ای داشته و این روند هم‌اکنون با شتاب بیشتری ادامه دارد.
وی افزود: شهرداری و شورا همکاری لازم برای احداث کانال‌ها و شبکه‌ها را با شرکت گاز داشته‌اند و این امر در شتاب‌بخشی به روند گازرسانی موثر بوده است.
رئیس شورای اسلامی آبپخش از گازرسانی به 2 هزار خانوار در آبپخش خبر داد و خاطرنشان کرد: هم‌اکنون عملیات گازرسانی در خیابان معلم و خیابان آیت‌الله مهدوی آغاز شده و پیش‌بینی می‌کنیم در آبان و آذر امسال امکانات لازم برای گازرسانی به 2 هزار خانوار در آبپخش فراهم شود.
رضایی تصریح کرد: ایستگاه سی‌ان‌جی آبپخش نیز از پیشرفت قابل توجهی برخوردار است و شرایط برای راه‌اندازی کامل و سرویس‌دهی این ایستگاه و جایگاه مهم در نیمه دوم امسال فراهم شده است.
وی اضافه کرد: تلاش مسئولان شرکت گاز برای افزایش کمی و کیفی گازرسانی به مناطق محروم در دشتستان و سراسر استان قابل تقدیر است و مردم از این خدمات رضایت دارند.
رئیس شورای اسلامی آبپخش در ادامه با اشاره به سرشماری در آبپخش گفت: با وجود مشکلاتی که در ابتدای سرشماری در آبپخش داشتیم، با همکاری فرماندار و با قول مساعد معاون برنامه‌ریزی استاندار مبنی بر اختصاص کد آماری جداگانه برای بخش آبپخش شاهد اجرای خوب و مناسب سرشماری در بخش آبپخش هستیم.
رضایی عنوان کرد: از ابتدای سرشماری در آبپخش تاکنون بیش از 70 درصد جمعیت آبپخش شمارش شده‌اند و همکاری مردم و خانوارها با ماموران بسیار خوب بوده است.
وی افزود: سرشماری تاثیر بسیار زیادی در روند رشد و توسعه دارد واختصاص اعتبارات به نتیجه سرشماری بستگی دارد و از مردم انتظار داریم تا آخرین روز سرشماری با ماموران سرشماری همکاری کنند.
رئیس شورای اسلامی آبپخش خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی بهینه به مردم و جلب رضایت مردم مهم‌ترین وظیفه مسئولان است و شورای اسلامی آبپخش در این راستا از همه توان و ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره می‌برد و با مسئولان کم‌کار و کسانی که کار مردم را انجام نمی‌دهند برخورد می‌کند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول