اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خبر داد:

سرشماری 60 درصد از خانوارهای آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: در هفتمین دور از سرشماری عمومی نفوس و مسکن، تاکنون 60 درصد از خانوارهای آبپخش در سرشماری شرکت کرده‌اند.

سرشماری 60 درصد از خانوارهای آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، مصطفی رضایی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال هفتمین دور سرشماری عمومی نفوس و مسکن از دوم آبان‌ماه در بازه زمانی 20 روزه به اجرا درآمده است.
وی تأکید کرد: در گذشته شاهد برگزاری طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن در بازه‌های زمانی 10 ساله بوده‌ایم و این سرشماری به عنوان نخستین نفوس و مسکن به شمار می‌رود که در کشور ما در بازه پنج ساله اجرایی می‌شود.
رضایی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر اهمیت این موضوع عنوان داشت: تأکید مقام معظم رهبری بر ارائه اطلاعات صحیح و دقیق توسط مردم برای برنامه‌ریزی بهتر در مسائل کشور، نشان از اهمیت این موضوع دارد.
این مسئول در همین راستا یادآور شد: از شهروندان شریف آبپخشی می‌خواهیم با ماموران اجرایی طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن همکاری لازم را داشته باشند و برای تکمیل پرسشنامه‌ها اطلاعات دقیق را در اختیار ایشان قرار دهند.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش بیان داشت: بخش تازه‌تاسیس آبپخش از بخش‌های مهم استان بوشهر است و این بخش در عرصه‌های کشاورزی، اقتصادی و ... فعالیت چشمگیر دارد.
رضایی تصریح کرد: سرشماری از مسائل مهم و سرنوشت‌ساز در برنامه‌ریزی دقیق برای پیشرفت و توسعه میهن اسلامی است و مردم با ارائه اطلاعات دقیق می‌توانند به پیشرفت آبپخش در برنامه‌ریزی سال‌های آینده کمک کنند.
وی ادامه داد: به دلیل برخی مسائل و مشکلات که در اوایل آغاز طرح سرشماری نفوس و مسکن شاهد آنها بودیم این امر در شهر و بخش آبپخش با تاخیر چندروزه انجام شد و دیرتر از سایر نقاط شهرستان شاهد اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن در آبپخش بوده‌ایم.
رضایی بیان داشت: از آغاز طرح سرشماری نفوس و مسکن در شهر و بخش آبپخش تا کنون قریب به 60 درصد از جمعیت آبپخش در سرشماری شرکت کرده‌اند.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش اضافه کرد: برای تسریع در روند سرشماری عمومی نفوس و مسکن در بخش آبپخش ملاقاتی با مسئول طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن داشته‌ایم و مذاکراتی پیرامون افزایش ماموران اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن صورت گرفته‌ است.
رضایی خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر آبپخش به عنوان نمایندگان مردم شریف این شهر همواره پیگیری و تلاش مستمر در راستای حل نواقص و مشکلات شهر دارد.
انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول