اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در نیمه دوم امسال محقق می‌شود؛

اجرای 14 پروژه عمرانی زیربنایی جدید در آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش از اجرای 14 پروژه عمرانی زیربنایی جدید در نیمه دوم امسال در آبپخش خبر داد.

اجرای 14 پروژه عمرانی زیربنایی جدید در آبپخش
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، مصطفی رضایی در جمع شهروندان آبپخش اظهار داشت: خدمت به مردم فرصتی است که خداوند به مسئولان داده و همه مدیران باید با تمام توان برای رفع نیازهای مردم تلاش کنند.
وی افزود: مسئولان باید در انجام امور مردم را از اصلی‌ترین اهداف خود قرار داده و برای کسب رضایت ایشان گام بردارند و از هیچ خدمتی فروگذار نکنند.
رضایی عنوان داشت: خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم مومن و قدرشناس ایران اسلامی، توفیقی الهی، عبادتی بزرگ و فرصتی مناسب برای نزدیکی به خداوند است.
این مسئول خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنیم که سایه مقام عظمای ولایت و رهبری بر سر ماست و وجود چنین رهبری آرزوی بسیاری از آزدی‌خواهان جهان است.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش ابراز داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همه شاخص‌ها و معیارهای یک حکومت دینی را دارا بوده و کشورهای جهان اگر یک درصد توفیقات این نظام را داشته باشند افتخار می‌‌کنند.
رضایی به پیشرفت‌های بزرگی که در حوزه‌های عمرانی و فرهنگی در آبپخش به دست آمده است اشاره کرد و بیان داشت: حق مردم شریف و ولایتمدار آبپخش بیشتر از این است و با تلاش و پیگیری‌های مستمر در این راستا تلاش خواهیم کرد.
وی ادامه داد: تعامل بسیار خوبی بین مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش و سایر ادارات و ارگان‌های دولتی بخش آبپخش داشته و برای پیشرفت و توسعه آبپخش تلاش می‌کنیم.
رضایی تصریح کرد: با تمام وجود و توان تلاش می‌کنیم تا با همدلی و همفکری و کار کارشناسی شده به اهداف عالیه خود در راستای پیشرفت و توسعه آبپخش بزرگ گام برداریم.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش افزود: اعضای شورای اسلامی شهر بعنوان نمایندگان مردم شریف آبپخش تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان آبپخشی بکار گرفته‌اند و شاهد دستاوردهای بزرگی در شهر آبپخش بوده‌ایم.
وی با اشاره به حضور متوالی 3 روزه در شورای اسلامی شهر آبپخش عنوان داشت: بنده در هفته 3 روز را به صورت تمام‌وقت در شورای اسلامی شهر آبپخش حاضر بوده و مسائل و مشکلات شهر را پیگیری کرده و تا حد زیادی مرتفع کرده‌ام.
رضایی از اجرای 14 پروژه عمرانی زیربنایی جدید در نیمه دوم امسال در آبپخش خبر داد و تصریح کرد: پیشرفت، عمران، آبادانی و توسعه شهر از مهم‌ترین خواسته‌های شهروندان از شورای اسلامی شهر آبپخش است و در سال مالی جاری شاهد اجرای 14 پروژه عمرانی زیربنایی جدید با اعتبار 11.4 میلیارد ریال در شهر آبپخش خواهیم بود.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خاطرنشان کرد: عمل به دستورات و اوامر مقام معظم رهبری از بزرگترین وظایف مسئولین است و در سال "جهاد اقتصادی" باید از تمام توان و پتانسیل برای تحقق این هدف والای اقتصادی بهره‌بریم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول