اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه اراک:

اقدام جنون‌آمیز حمله با قاطعیت ملت پاسخ گفته می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه اراک گفت: اساس همه توطئه‌های اخیر بیشتر به خاطر اسرائیل غاصب است و این فشارها را به خاطر این است که جمهوری اسلامی ایران در برابر جنایات رژیم منحوس صهیونیستی از ملت فلسطین حمایت نکند.

اقدام جنون‌آمیز حمله با قاطعیت ملت پاسخ گفته می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز اراک اظهار داشت: متاسفانه امروز دنیای استکبار به خاطر رسیدن به اهداف شوم خود دنبال بهانه گیری از جمهوری اسلامی ایران است که مدتی است این بهانه گیری‌ها را شروع کرده است.
وی افزود: این بهانه گیری‌ها را به عنوان ترور سفیر عربستان به دروغ، ساختگی و جعلی، به بهانه اینکه ما حقوق بشر را رعایت نمی‌کنیم و هم به این عنوان که جمهوری اسلامی ایران به دنبال بمب اتم است، آغاز کرده و فشار بیشتر به جمهوری اسلامی ایران در دستور کار خود قرار داده است.
امام جمعه اراک به آنها هشدار داد: از این راه اشتباه و خانمانسوزی که می‌روید، برگردید و توبه کنید، دست از توطئه و تهدید بردارید و با ملت ما و ملت‌های منطقه از روی صدق و صفا کنار بیایید و دست از حمایت اسرائیل جنایتکار بردارید.
دری نجف‌آبادی بیان داشت: آمانو که وابستگی و سرسپردگی‌اش متاسفانه به آمریکا و اسرائیل و دیگران روشن شده، پرونده‌هایی که در زمان البرادعی مطرح شد و ما جواب‌های قانع کننده خودمان را به آنها دادیم برای بهانه گیری دوباره مطرح کرده است و می‌خواهد با طرح مجدد این پرونده جمهوری اسلامی ایران را از داشتن انرژی صلح آمیز هسته‌ای محروم کند.
وی با اشاره به اینکه گزارش آمانو باعث شد یک جو وسیع علیه جمهوری اسلامی ایران به راه بیفتد، ادامه داد: ملاقات اوباما و وزیر دفاع و نخست وزیر خبیث اسرائیلی‌ها دو روز قبل از گزارش آمانو نشان از دخالت آشکار این جنایتکاران در تنظیم این گزارش دارد.
امام جمعه اراک خاطر نشان ساخت: اسرائیل غاصب که زبونی اخیر و دشمن شدن دوستان قدیمی خود را از جمهوری اسلامی ایران می‌داند با این کار خود به دنبال تشدید تحریم‌ها و تهدید به حمله علیه جمهوری اسلامی ایران است.
دری نجف‌آبادی گفت: امیدواریم که سردمداران کفر و نفاق نابخردی و بی عقلی را کنار بگذارند و خیال نکنند که جمهوری اسلامی ایران عراق یا افغانستان است.
وی تاکید کرد: سردمداران کفر و نفاق بدانند اینجا کشور مردان مرد، مردان خدا، مردان فداکار، مردان شجاع و کشور یک ملت 75 میلیونی است که همه وقتی پای منافع ملی، مصالح ملی، اقتدار ملی، امنیت ملی و عظمت ملی در میان بیاید یکپارچه دعوت رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا را لبیک می‌گویند و برای مقاومت در برابر هر توطئه و دسیسه‌ای آماده‌اند.
خطیب جمعه اراک با اشاره به اینکه این کوردل‌ها ملت بزرگ ما را نشناخته‌اند، افزود: من که یک نوکر کوچک شما هستم یک آرزو بیشتر ندارم و آن هم شهادت است چه رسد به  این ملت بزرگ که همه آماده و عاشق شهادت هستند این ملت همه عاشق عاشورا، کربلا، و ائمه اطهار(ع) هستند.
دری نجف‌آبادی اظهار داشت: آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌های غاصب اگر خیال احمقانه‌ای بکنند و بخواهند به ما حمله کنند، ممکن است آغاز کننده حمله باشند اما پایان دهنده، آنها نخواهند بود.
وی ادامه داد: آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها هر اقدام جنون آمیزی علیه جمهوری اسلامی ایران را شروع کنند، مطمئن باشند جمهوری اسلامی ایران با قاطعیت هرچه تمام‌تر پاسخ آنها را خواهد داد و در دهان این جنایتکاران خواهد کوبید.
امام جمعه اراک به سردمداران نابخرد و بی‌عقل کفر و نفاق هشدار داد و بیان داشت: در برابر ملت فولادین، استوار، نیروی مسلح قدرتمند ما، ارتش قهرمان، سپاه دلاور، بسیج فداکار، نیروی انتظامی قدرتمند و افتخارآمیز... و ملت بزرگ که پشتیبان نیروهای مسلح است و در برابر چنین اراده‌ای هر گونه حرکت احمقانه عواقب تاثر‌باری را برای شما به بار خواهد آورد.
دری نجف‌آبادی خاطر نشان ساخت: قدرت‌های پوشالی، مادی و کرم خورده، قدرت‌هایی هستند که بر مبنای الکل، قمار، شراب، فساد و کارهای ضد اخلاقی و هم‌جنس‌بازی خودشان را بر ملت‌ها تحمیل کرده‌اند.
وی با بیان اینکه چطور ادعا می‌کنید با ملت ما دوست هستید و به خاطر همین دوستی با ملت، به دولت فشار می‌آورید، اذعان داشت: با ملت مبارزه می‌کنید با ملت در افتاده‌اید، با ملت می‌جنگید، خون ملت را می‌مکید و بعد هم می‌گویید اینها به خاطر ملت است و ما ملت را دوست داریم و به این خاطر به دولت فشار می‌آوریم.
امام جمعه اراک گفت: چطور تشخیص نمی‌دهید که هر گونه فشاری که به جمهوری اسلامی وارد کنید یعنی به ملت فشار آورده‌اید چراکه دولت ایران جدا از ملت آن نیست و بین ملت و رهبری ما جدایی وجود ندارد.
دری نجف‌آبادی افزود: در کشورهای شما دولت‌ها جدا از ملت‌ها هستند و شما گرگ‌ها خودتان را بر ملت‌هایتان تحمیل کرده‌اید اما در کشور ما دولت و ملت یکی است.
وی در ادامه گفت: آل خلیفه‌ها و آل سعودها و عبداله صالح‌ها و مفتی‌های آنها برای منافع خودشان حکم‌های قتل و ترور صادر می‌کنند، آمریکا را بر شیعه و اهل بیت(ع) ترجیح می‌دهند، با آمریکا و با اسرائیل جنایتکار حاضرند کنار بیایند اما حضر نیستند با حزب‌الله که همه مسلمان و حامی قرآن هستند دوستی کنند.
وی، در بخش دیگری از سخنان خود دهه امامت و ولایت را تبریک گفت و افزود: جهان تشنه شناخت چهره واقعی ائمه معصومین(ع) به ویژه حضرت علی(ع) است که راهنمای زندگی بشریت هستند و همه باید این بزرگان را الگو و سرمشق قرار دهیم.
انتهای پیام/خ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول