اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

جانشین معاون سیاسی سپاه:

نظام از حضور معتقدین به قانون اساسی در انتخابات استقبال می‌کند

خبرگزاری فارس: جانشین معاونت سیاسی سپاه پاسداران گفت: نظام از ورود اصلاح‌طلبان و همه کسانی که در چارچوب قانون اساسی فعالیت دارند، در انتخابات امسال استقبال می‌کند.

نظام از حضور معتقدین به قانون اساسی در انتخابات استقبال می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد امامی عصر امروز در جمع هادیان و فرهیختگان سیاسی بسیج سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان که در سالن جلسات سپاه استان برگزار شد، با اشاره به حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات افزود: نظام از ورود اصلاح‌طلبانی که درون ساختار حاکمیت بوده و در چارچوب قانون اساسی فعالیت می‏کنند، استقبال می‌کند؛ اما کسانی که سابقه ساختارشکنی داشته و ثابت‌ کرده‌اند به قانون پایبند نیستند، تکلیفشان مشخص است.
وی در ادامه تصریح کرد: پس از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در 10 خرداد ماه 88، رفتار غیراخلاقی و تشنج‌آفرین برخی نامزدها که در خلال شمارش آرا و حتی پیش از آن متوجه شکستشان در انتخابات شده بودند، کشور را دستخوش فتنه و آشوبی پیچیده، حساب شده و گسترده کرد.
جانشین معاونت سیاسی سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با آشوب، بلوا و توطئه بیگانه نبوده و پس از انقلاب از سوی دشمنان داخلی و خارجی بارها با این حوادث مواجه شده و بر آنها فائق آمده بود؛ اما فتنه پس از انتخابات دارای ویژگی‌ بود که آن را با حوادث و رخدادهای سال‌های گذشته، متفاوت و مقابله با آن را سخت‌تر می‏کرد.
این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: این ویژگی ناشی از بهره‌گیری دشمن از موضوعی بود که طبیعتاً بخشی از مردم را در سراسر کشور با خود همراه می‌کرد و آن استفاده از شبکه‏های اجتماعی و رسانه‏ای بود.
امامی با بیان اینکه فتنه به عنوان واقعه‌ای مهم در تاریخ انقلاب ثبت شد، افزود: یکی از گرانبهاترین درس‌هایی که تلاطم‌های انقلاب به یارانش آموخت، بصیرت بود.
جانشین معاونت سیاسی سپاه پاسداران گفت: بصیرت برنده‌ترین سلاح برای مقابله با فتنه و فتنه‌گری و هر آن چیزی که بر مبنای عنصر نیرنگ و فریب برای دور ساختن مردم از نظام ساخته و پرداخته شده است.
وی با تاکید بر اینکه با شکست سناریوی کودتا تلاش شد تا به هر نحو ممکن فتنه و تضعیف نظام اسلامی ادامه یابد، اظهار داشت: هجمه به اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی، ‌نظریه اندیشه سیاسی در اسلام و حکومت دینی، نظریه ولایت مطلقه فقیه، زیرسئوال بردن قانون اساسی، تخریب چهره ‌نظام اسلامی، ناکارآمد سازی دولت، ناامن‌سازی و ایجاد بحران برای نظام اسلامی، تجمع علیه رهبر انقلاب این مواردی از اهداف بود که فتنه‌گران برای تداوم فتنه در نظر گرفته بودند.
جانشین معاونت سیاسی سپاه پاسداران گفت: بخش عمده فعالیت فتنه‌گران در قالب سناریوهای جنگ روانی برای تحت تاثیر قراردادن افکار عمومی و ناامن سازی اذهان جامعه ‌تقسیم‌بندی کردند.
وی تاکید کرد: در این مسیر، نامشروع خواندن دولت دهم، بحرانی نشان دادن اوضاع سیاسی، اقتصادی و مظلوم‌نمایی و حمایت از مجرمان سه راهکار اصلی مورد توجه فتنه‌گران بود.
امامی با بیان اینکه اگر در سال 88 آمادگی لازم را در زمینه فضاهای فضاهای مجازی نداشتیم، امروز نیروهای امنیتی و اطلاعاتی نسبت به این مسئله بصیرت بیشتری پیدا کرده‌اند، تصریح کرد: آمریکا از اینکه از انتخابات ایران سوء‏استفاده کند، استقبال می‌کند و ممکن است به سراغ پروژه بی‌ثبات‌سازی در کشور برود.
این کارشناس مسائل سیاسی در پایان تصریح کرد:‌ بسیاری از تحلیل‏گران سیاسی معتقدند جریان انحرافی و سران آنها در حال حاضر در تلاشند فضا را آرام کرده و سکوت پیشه کنند؛ اما این یک سکوت تاکتیکی است زیرا آنها قصد دارند تا اسفند ماه امسال و انتخابات مجلس شورای اسلامی با چراغ خاموش حرکت کرده تا حساسیت‌ها نسبت به عملکردشان بیش از این نشود.
انتهای پیام/ر10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول