اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان:

اعتبار فدراسیون ناشنوایان نصف دستمزد یک بازیکن فوتبال است

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان گفت: اعتبار فدراسیون ناشنوایان از دستمزد یک بازیکن لیگ برتری فوتبال کمتر است.

اعتبار فدراسیون ناشنوایان نصف دستمزد یک بازیکن فوتبال است
گزارش فارس از شهرستان ساری، کاظم نظم‌ده بعدازظهر امروز در مجمع عمومی هیئت ورزش ناشنوایان مازندران که  برای انتخاب رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان در ساری برگزار شد، اظهار داشت: نباید فرقی بین ورزشکاران شنوا و ناشنوا باشد، چرا قرارداد یک بازیکن تیم لیگ برتری فوتبال یک میلیارد تومان است اما هزینه و اعتبار یک سال فدراسیون ناشنوایان با توجه به فعالیت در بیش از ده‌ها رشته ورزشی زیر 500 میلیون تومان است.
وی با اشاره به اینکه طبق کارشناسی به عمل آمده در جهان 300 میلیون نفر ناشنوا زندگی می‌کنند، ابراز داشت: در ایران نیز سه میلیون ناشنوا در ایران زندگی می‌کنند.
نظم‌ده ابراز داشت: ورزشکاران ناشنوا قلب‌شان پاک مهربان، حساس و هنرمند هستند که خیلی زود ناراحت و احساسی فکر می‌کنند.
رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان گفت: در شش ماه گذشته سال در کشور 28 اردو ورزشی، 12 مسابقه و 14 کلاس آموزشی با حمایت سرمایه‌گذاران ، سازمان بهزیستی و خیران برگزار شد.
نظم‌ده تصریح کرد: نباید فرقی بین ورزشکاران شنوا و ناشنوا باشد، چرا قرارداد یک بازیکن تیم لیگ برتری فوتبال یک میلیارد تومان است، هزینه و اعتبار طول یک سال فدراسیون ناشنوایان با توجه به فعالیت بیش از ده‌ها رشته ورزشی زیر 500 میلیون تومان باشد.
وی مهمترین برنامه فدراسیون ناشنوایان را حضور تیم‌های ملی ناشنوایان ایران در مسابقات آسیایی که اردیبهشت ماه در کره جنوبی عنوان کرد و گفت: مطمئنا در این مسابقات تیم‌های ملی شرکت کننده ناشنوایان در کسب مدال جز شش تیم برتر آسیا می‌شود.
رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان همچنین از برگزاری مسابقات المپیک ویژه ناشنوایان خبر داد و تصریح کرد: سرمایه‌گذاران دولتی و خصوصی، ورزشکاران ناشنوا را حمایت مالی کنند شاهد تحولات بزرگ در کسب مدال باشیم.
نظم‌ده ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بیش از دو دهه فیروز کاظمی در هیئت ورزش‌های ناشنوایان مازندران اظهار داشت: مازندران یکی از هیئت برتر فدراسیون محسوب می‌شود که ارتباط نزدیک و تنگاتنگی با فدراسیون دارد.
رئیس فدراسیون ناشنوایان از حضور 25 رشته ورزشی در این هیئت خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر در کشور حدود 15 رشته ورزشی فعالیت دارند که باید در آینده تعداد رشته‌های ورزشی در کشور افزایش یابد.
نظم‌ده تصریح کرد: هفته گذشته جلسه‌ای با حمید سجادی معاون وزارت ورزش و جوانان  کشور برگزار شد که مشکلات این فدراسیون و ورزشکاران ناشنوایان را به ایشان گوشزد کردیم.
وی در پایان گفت: هیئت ورزش‌های ناشنوایان در مازندران در رشته‌های والیبال، فوتبال، پینگ‌پنگ، دوومیدانی، کشتی و شطرنج فعالیت بسیار خوبی در کشور دارد.
انتهای پیام/ص20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول