اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر تیم فوتسال صبای قم:

برای بازی با گیتی پسند هیچ نگرانی نداریم

خبرگزاری فارس: مدیر تیم فوتسال صبای قم گفت: برای بازی مقابل گیتی پسند اصفهان نه تنها هیچ نگرانی نداریم و برای متوقف کردیم حریف به میدان می‌رویم.

برای بازی با گیتی پسند هیچ نگرانی نداریم
مهدی جعفری‌یگانه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: نمی‌توانیم منکر سختی و حساسیت بالای این دیدار شویم زیرا بازی کردن در اصفهان کار بسیار سختی است به خصوص اینکه باید در مقابل صدرنشین لیگ برتر بازی کنیم.
وی افزود: به هر حال پذیرفته‌ایم که گیتی پسند اصفهان در حال حاضر بهترین تیم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور است که از بازیکنان سرشناس و ملی‌پوشان زیادی برخوردار است و با تمام توان برابر ما صف‌آرایی می‌کند.
مدیر تیم فوتسال صبای قم عنوان کرد: ما قبلا با فیروز صفه در اصفهان بازی کرده ایم که البته با ناداوری بازی را باختیم به همین خاطر خوب می‌دانیم که در دیداری امروز مقابل گیتی پسند اصهفان کار آسانی در پیش نداریم اما این بازی برای ما اهمیت زیادی دارد و بازیکنان ما تلاش زیادی خواهند کرد تا نشان دهند نتایج صبا تا این هفته اتفاقی نبوده است.
وی تاکید کرد: بازیکنان ما در روزهای اخیر تمرینات سخت و طاقت‌فرسایی زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشته‌اند تا حضوری قوی در دیدار برابر صدرنشین فعلی مسابقات لیگ برتر فوتسال یعنی تیم گیتی پسند اصفهان داشته باشند.
جعفری‌یگانه در خصوص آخرین وضعیت تیم صبای قم عنوان کرد: کادر فنی تیم صبای قم قم روی تک تک نقاط ضعف و قوت تیم گیتی پسند اصفهان شناخت پیدا کرده‌اند زیرا تماشای بازی یکشنبه گذشته آنها با ماهان اصفهان اطلاعات خوبی در اختیار کادر فنی ما قرار داد.
وی با ابراز نگرانی از بابت غیبت سه بازیکن اصلی و ثابت صبای قم در این دیدار دشوار، تصریح کرد: قطعا پیروزی در این مسابقه کار سختی است ولی ناامید نیستیم و برای رسیدن به این مهم از بهترین نفرات تیم بازی خواهیم گرفت.
مدیر تیم فوتسال صبای قم اظهار کرد: این مسابقه محک بسیار خوبی خواهد بود تا بازیکنان تیم خود را از نظر روحی و انگیزه‌ای برای حضور قوی تر در بازی حساس هفته آینده مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در مصاف با تیم دیگر اصفهانی یعنی فولاد ماهان نیز مهیا کنند.
وی بیان کرد: از سوی دیگر این بازی برای ما کاملا یک دیدار سخت و نفس‌گیر خواهد بود‌ زیرا گیتی پسند بهترین بازیکنان را جذب کرده و کادر فنی و بازیکنان مجربی دارد، ضمن اینکه آنها برای نشان دادن اینکه به دنبال قهرمانی هستند با تمام توان بازی می‌کنند.
جعفری‌یگانه با تاکید بر اینکه بازیکنان تیم فوتسال صبای قم نیز در این دیدار خارج از خانه مصمم به ارائه تمام توانشان هستند تا برابر گیتی پسند نتیجه خوبی به دست بیاوریم، تاکید کرد: امیدوارم اسیر جو بازی و اشتباهات داور نشویم.
صبای قم و گیتی پسند اصفهان از ساعت 16 امروز در سالن پیروزی اصفهان در هفته دهم لیگ برتر فوتسال به مصاف هم می‌روند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول