اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با حضور معاون برنامه‌ریزی استاندار فارس صورت گرفت؛

بررسی نیازمندی‌های نیروگاه‌های بخش خصوصی فارس

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار فارس با حضور سرمایه‌گذاران و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی فارس، مباحث و نیازمندی‌های نیروگاه‌های بخش خصوصی این استان را مورد بررسی قرار داد.

بررسی نیازمندی‌های نیروگاه‌های بخش خصوصی فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس محمدتقی زمانیان در جلسه‌ای با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس و جمعی از مدیران دستگاهای زیر مجموعه وزارت نیرو در استان فارس و همچنین نمایندگان بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران، مباحث و نیازمندی‌های بخش نیروگاهی این استان را مورد بررسی قرار داد.
معاون برنامه‌ریزی استاندار فارس گفت: خرید انرژی، تامین سوخت و توزیع و مباحث اعتباری و دریافت تسهیلات، از جمله موضوعات مورد درخواست سرمایه‌گذاران و فعالان بخش نیروگاه‌های خصوصی است و در این راستا، تلاش می‌کنیم تا با رایزنی‌ها و برگزاری جلسات مشترک، نیازمندی‌های این بخش را برطرف کنیم.
وی خاطرنشان کرد: نظرات و پیشنهادات سرمایه‌گذاران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان فارس، زمینه‌ساز برنامه‌ریزی‌های بلند مدت و راهگشا برای تسهیل فعالیت بخش نیروگاهی این استان است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول