اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نقص فنی کامیون حادثه آفرید؛

۳۸ کشته و زخمی در بزرگراه آزادگان

خبرگزاری فارس: برخورد شدید اتوبوس و کامیون در بزرگراه آزادگان دو کشته و 36 زخمی به همراه داشت.

۳۸ کشته و زخمی در بزرگراه آزادگان
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی آتش‌نشانی تهران، پیش از ظهر جمعه براثر برخورد اتوبوس با کامیون حامل بتون در بزرگراه آزادگان دو نفر کشته و 36 مسافر زخمی شدند.
این حادثه دلخراش رانندگی هنگامی رخ داد که راننده کامیون بنام «جعفر‌ـح» 49 ساله به علت بروز نقص فنی در چرخ عقب کامیون در حال جک زدن بود که ناگهان یک دستگاه اتوبوس از راه رسید وبه شدت با قسمت عقب کامیون برخورد کرد.
باتماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های 20 و 59 و گروه نجات 8 را همزمان به محل حادثه در مسیر جنوب به شمال بزرگراه آزادگان، نرسیده به پل بلوار شهید لشگری اعزام کرد.
فرمانده آتش نشانان ایستگاه 20 که به اتفاق نیروهایش زودتر از بقیه امدادگران به محل حادثه رسیده بود، در این ارتباط گفت: بنا به اظهار شاهدین ظاهرا این اتوبوس با حدود 40 مسافر از شهریار به سمت میدان آزادی در حرکت بود که ناگهان در بزرگراه آزادگان با عقب یک کامیون میکسر که در کنار بزرگراه متوقف بود برخورد کرد. 
فریدون خاوریان افزود: شدت تصادم به قدری بود که راننده کامیون ونیز یک مسافر زن بنام «سمیه‌ـ و» 25 ساله که در صندلی جلوی اتوبوس نشسته بود، در دم جان سپردند.
این فرمانده عملیات آتش نشانی درباره جزئیات عملیات نجات گفت: آتش نشانان اجساد کشته شدگان را از میان آهن پاره های اتوبوس و کامیون بیرون آورده و تحویل عوامل انتظامی دادند.
خاوریان در پایان تصریح کرد: با رسیدن چندین دستگاه آمبولانس اورژانس واتوبوس سیار واحد اورژانس اقدامات درمانی اولیه برای کمک به مجروحین آغاز شد که البته اغلب سرنشینان به‌صورت سرپایی مداوا و مرخص شدند و آتش نشانان هم با ایمن سازی محل حادثه و پاکسازی محل حادثه به ماموریت خود پایان دادند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول