اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود استقرار شرکت‌های بزرگ نفت و گاز؛

جوانان شهرستان جم بیکارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه جم گفت: با وجود شرکت‌های بزرگ نفت و گاز در این شهرستان اما بیکاری مشکل اساسی جم است.

جوانان شهرستان جم بیکارند
به گزارش‌ خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان جم اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم اهمیت بسیار زیادی می‌دهد و از مسئولان شهرستان جم نیز انتظار داریم در تکریم مردم اهتمام ورزند.
وی افزود: مسئولان باید خدمت بی‌منت را سرلوحه خود قرار دهند و زمانی موفق می‌شویم که در انجام امور، به زیردستان خود توجه کافی را داشته باشیم.
امام جمعه جم با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم کرمانشاه از مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: با وجود تبلیغات گسترده دشمنان و پس از گذشت سه دهه از انقلاب، مشاهده می‌کنیم که مردم چگونه به رهبر خویش عشق می‌ورزند و این عشق به مسئولان در هیچ کجای دنیا مشاهده نمی‌شود و این در واقع نشان دهنده علاقه مردم به ولایت و نظام است.
گنجی یادآورشد: انس و الفت مردم با رهبر خویش رمز ماندگاری و پرپایی نظام اسلامی است و روز به روز این امر چشمگیرتر می‌شود.
وی اظهار داشت: استقبال کم‌نظیر مردم کرمانشاه از مقام معظم رهبری نشان داد مردم مقتدایشان را مانند جان شیرین خود دوست دارند و باید قدر این موقعیت را بدانیم. 
امام جمعه جم با توصیه به مسئولان در زمینه بهبود خدمات‌رسانی به مردم گفت: تکریم ارباب رجوع، رسیدگی به امور مردم، داشتن سعه صدر و حضور در میان مردم رسالت ذاتی کارگزاران نظام است.
امام جمعه جم در ادامه از بیکاری به عنوان مشکل اساسی شهرستان جم یاد کرد و اظهار داشت: با وجود شرکت‌های بزرگ پالایشی و تولید نفت و گاز در منطقه، بیکاری از اساسی‌ترین مشکلات جم است که باید تدبیر اساسی شود.
امام جمعه جم گفت: نبود کشتارگاه، میزان بالای بیکاری و اجرا نشدن مسکن مهر در شهرستان جم از جمله مشکلاتی است که باید برای رفع آن تدبیر شود.
وی از وزیر نفت و مسئولان شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی خواست با توجه به وجود سکونتگاه پرسنل مجتمع‌های پارس جنوبی در شهرستان جم، به زیرساخت‌های فرهنگی این شهرستان توجه جدی کنند.
امام جمعه جم بیان داشت: در سال جهاد اقتصادی باید دست به دست هم بدهیم و با استفاده از همه توان و ظرفیت خود در مسیر بالندگی و رشد شهرستان جم فعالیت کنیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول