اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با حضور 900 نفر از طلاب جدیدالورود حوزه؛

همایش طلیعه حضور در قم برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش طلیعه حضور در قم با حضور 900 نفر از طلاب خواهر جدیدالورود حوزه‌های علمیه خواهران در قم برگزار شد.

همایش طلیعه حضور در قم برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مدیر تربیتی معاونت فرهنگی تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران پیش از ظهر امروز در حاشیه همایش طلیعه حضور که در حسینیه شهدا در جوار امامزاده احمد(ع) برگزار شد، با اشاره به ویژگی‌های همایش طلیعه حضور اظهار کرد: این همایش ویژه طلاب سال تحصیلی جدید است.
وی با بیان اینکه همایش طلیعه حضور در چهار گروه برگزار می‌شود، گفت: این همایش نخستین همایش طلیعه حضور سال جاری است که طلاب جدید‌الورود از استان‌های آذربایجان غربی، شرقی، اردبیل، البرز، کردستان و کرمانشاه در آن حضور دارند.
رحمه غروی نائینی خاطرنشان کرد: برنامه‌های آغازین این همایش دیروز بعد از ظهر آغاز شده و مقدمات اجرای برنامه‌ها صورت گرفته است.
وی عنوان کرد: هزار و 100 نفر طلاب برای شرکت در این همایش دعوت شده بودند که به دلیل مشکلاتی، 900 نفر در این همایش حضور پیدا کردند.
مدیر تربیتی معاونت فرهنگی تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اهداف برگزاری همایش گفت: شرکت‌کنندگان در این همایش را طلاب سال اول تشکیل می‌دهند که برای ورود به حوزه نیازمند توجیه و آموزش‌های اولیه هستند.
وی خاطرنشان کرد: طلاب باید آموزش‌ها را دریافت کرده تا جایگاه و اهداف طلبه برای آنها تبیین شود و وظایف خود در برابر خانواده و اطرافیان را درک کنند.
وی با بیان اینکه این همایش به مدت سه روز برگزار می‌شود، گفت: طلاب باید آسیب‌ها و آفت‌ها را بشناسند و راه‌های مقابله با آن را بدانند و همچنین مباحثی درباره عفاف و حجاب و راهکارهای مبارزه با بدحجابی برای آنها در این همایش مطرح می‌شود.
جنگ نرم و بصیرت، و مقابله با جنگ نرم از دیگر مباحثی است که در این همایش مطرح و در پایان جلسه پرسش و پاسخ با مسئولان برگزار می‌شود که سؤالات آموزشی، فرهنگی و پژوهشی را مطرح می‌کنند و از سوی معاونت‌های مختلف آموزش، پژوهش و فرهنگی توجیه می‌شوند.
بر اساس این گزارش طلاب جدید‌الورود امشب به حرم حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران مشرف می‌شوند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول