اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی شوشتر خبر داد:

شرکت 400 مبلغ در همایش متمسکان به ثقلین

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شوشتر از شرکت 400 نفر از مبلغان خانم و آقا در همایش متمسکان به ثقلین خبر داد.

شرکت 400 مبلغ در همایش متمسکان به ثقلین
حجت‌الاسلام حیدر شهریاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: همایش متمسکان به ثقلین در شهرستان شوشتر برگزار می‌شود و مبلغان خانم و آقا در این همایش شرکت خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه اهداف زیادی برای برگزاری این همایش وجود دارد، بیان کرد: در ایام دهه ولایت و در آستانه ایام سوگواری محرم و صفر، پنجمین همایش متمسکان به ثقلین با حضور بیش از 400 نفر از ائمه جماعات و مبلغان، مسئولان تشکل‌های دینی و مداحان اهل بیت(ع)برگزار می‌شود تا درباره برگزاری عید غدیر و عزاداری‌های ماه محرم توجیه شوند.
این مسئول فرهنگی در شهرستان شوشتر با اشاره به برگزاری این همایش در سال‌های گذشته و تأثیرات مثبت آن افزود: در این همایش از اساتید مطرح حوزه و دانشگاه دعوت خواهد شد تا به ایراد سخنرانی بپردازند.
شهریاری همچنین درباره ساخت مدرسه صدرای شهرستان شوشتر اظهار داشت: در سال جاری برای تکمیل دبیرستان علوم و معارف قرآنی (صدرا) بیش از یک‌میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که با این اعتبار این دبیرستان مذکور تکمیل می‌شود.
وی با اشاره به اعتبار در نظر گرفته شده برای این واحد آموزشی خاطرنشان کرد: در سال گذشته برای این واحد آموزشی اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 600 میلیون ریال در نظر گرفته شده بود که همه این اعتبار جذب شده است و منتظر اعتبارات جدید هستیم.
این مقام مسئول با اشاره به صرف هزینه‌های بسیار زیاد برای ساخت این واحد آموزشی درباره پیشرفت این دبیرستان گفت: در شرایط کنونی این دبیرستان بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با اعتبار در نظر گرفته شده به طور کامل تکمیل خواهد شد.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه این نوع مدارس تاثیرگذاری بیشتری دارند، بیان کرد: وجود دبیرستان‌های تخصصی می‌تواند در تربیت دانش‌آموزان تاثیر بیشتری داشته باشد زیرا از ابتدا به صورت تخصصی تحصیل می‌کنند و این اقدام بسیار مفید خواهد بود.
شهریاری با تاکید بر اینکه با جذب کامل این اعتبار 3 میلیارد ریالی این دبیرستان به بهره‌برداری می‌رسد، تاکید کرد: دبیرستان شش کلاسه علوم و معارف شهرستان شوشتر با جذب کامل این اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.
وی گفت: فارغ‌التحصیلان این دبیرستان در پایان تحصیل خود در این مقطع دارای پایه سوم حوزه علمیه خواهند بود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول