اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون فرماندار دشتستان خبر داد:

ایجاد بیش از 7 هزار شغل در دشتستان

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار دشتستان از ایجاد 7400 شغل در دشتستان خبر داد.

ایجاد بیش از 7 هزار شغل در دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کورش دهقان در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان دشتستان اظهار داشت: دولت نهم و دهم در ایجاد اشتغال پایدار نقشی بی‌نظیر داشته و شاهد رشد قابل‌قبولی در این عرصه هستیم.
وی افزود: در صورت اجرای مصوبه 50 درصدی اشتغال نیروهای بومی در پارس جنوبی مشکل اشتغال در تمام استان مرتفع می‌شود و مسئولان باید پیگیر این مهم باشند.
معاون فرماندار دشتستان از ایجاد 7400 شغل در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در شهرستان دشتستان از محل تسهیلات بنگاه‌های زودبازده و اشتغال تعهد شده دستگاه‌های اجرایی شهرستان 7423 شغل ایجاد شد.
دهقان افزود: در سال 90 تعهد ایجاد اشتغال دستگاه‌های اجرایی به جز مسکن 1351 شغل ایجاد شده که در سامانه اشتغال به ثبت رسیده و تعداد 4593 نفر نیز در بخش مسکن بطور کامل محقق شده است.
وی در ادامه در پاسخ به مطالب اخیر یکی از نمایندگان مجلس که حداکثر اشتغال ایجاد شده را 2000 مورد آنهم با تسهیلات برشمرده بیان داشت: واقعیت آن چیزی است که ثبت در سامانه شده و بصورت شناسنامه‌دار با کد بیمه تامین اجتماعی موجود است و مسئولین در اظهار نظر دقت لازم را داشته باشند.
معاون برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان بر ارائه گزارش تسهلات پرداختی از سوی بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.
رئیس اداره کار و تعاون دشتستان نیز گفت: متقاضیانی که یک بار از تسهیلات اشتغال‌زایی استفاده کرده‌اند دیگر نمی‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.
سیامک وطن‌خواه افزود: اداره کار دشتستان با همکاری سایر دستگاه‌ها در ایجاد اشتغال پایدار تلاش و فعالیت دارد و امیدوار هستیم به تعهدات خود عمل کنیم.
در این جلسه 4 طرح اشتغالزایی در زمینه احداث گلخانه، زنبورداری و خرید تراکتور و ادوات آن به مبلغ 190 میلیون تومان به تصویب رسید.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول