اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان خبر داد:

برگزاری گفتمان امامت، شیعه و نهج‌البلاغه در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از برگزاری گفتمان امامت، شیعه و نهج‌البلاغه در دشتستان خبر داد.

برگزاری گفتمان امامت، شیعه و نهج‌البلاغه در دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا عصر امروز در جلسه شورای مهدی‌یاران برازجان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اسلامی در جامعه بویژه در شرایط کنونی امری مهم و اثربخش است و باید در این راستا اهتمام ورزیم.
وی ضمن توصیه به اعضاء ستاد مهدی‌یاران در ارتباط با هر چه با شکوه‌تر برگزار کردن دهه امامت و ولایت عنوان داشت: این ستاد تلاش دارد در راستای جذب جوانان و معرفی ائمه معصومین (ع) از نگاه نهج‌البلاغه و آیات قرآن مرتبط با بحث امامت به نحو مطلوب برای نسل جوان تبیین کند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان خاطرنشان کرد: انتظار داریم ستاد طوری برنامه‌ریزی کند که پاسخگوی شبهات و پرسش‌های القا شده از طرف دشمنان در بین جوانان باشند. 
محمودی‌نیا از برگزاری گفتمان امامت، شیعه و نهج‌البلاغه در دشتستان خبر داد و تصریح کرد: برگزاری این گفتمان با حضور اندیشمندان برجسته علوم اسلامی برگزار می‌شود.
وی اذعان داشت: مراسم تجلیل از سادات در کانون فاطمیه برگزار می‌شود که برنامه‌ریزی شایسته‌ای در این راستا انجام شده است.
این مسئول گفت: آذین‌بندی چهار نقطه شهر برازجان از طریق مسجد محوری امام علی (ع) و ستاد مهدی‌یاران، توزیع شربت و شیرینی در محله‌ها و کوچه‌های مشخص شده به میمنت روز غدیر و دهه امامت و شرکت همه هیئت‌های مذهبی به ویژه هیئت‌های جوان ویژه خواهران در پیاده‌روی به مناسبت دهه ولایت و امامت از جمله برنامه‌های دهه ولایت است.
محمودی‌نیا از توزیع اقلام فرهنگی به مناسبت عید غدیر خم خبر داد و افزود: با توجه به نزدیک شدن به عید غدیر خم بنرهای تبلیغاتی و پوستر ویژه به مناسبت این رویداد مهم از سوی اداره تبلیغات اسلامی دشتستان توزیع شده است. 
وی اضافه کرد: تعدادی از بنرها حاوی اطلاعات برنامه اجرائی ویژه برنامه‌های غدیر بوده و اتوبوس‌رانی و تاکسی شهری از مهم‌ترین گزینه‌های توزیع بنر و پوسترها بوده‌اند. 
محمودی‌نیا اظهار داشت: اجرای برنامه‌های دینی نیازمند اطلاع‌رسانی مناسب است و ما سعی کردیم تبلیغات لازم را در این مورد داشته باشیم، علاوه بر آن تبلیغات از طریق پیام کوتاه نیز یکی از برنامه‌های این سازمان است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول