اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد:

اجرای سد آبخیزداری و سد تنگ ارم در دشتستان

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از اجرای سد آبخیزداری و سد تنگ ارم در دشتستان خبر داد.

اجرای سد آبخیزداری و سد تنگ ارم در دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین خسروی عصر دیروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی دشتستان اظهار داشت: در دو سال گذشته تعداد پروژه‌های عمرانی دشتستان نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته و روند اجرایی طرح‌ها نیز با شتاب بیشتری انجام گرفته است.
وی با تاکید بر لزوم اتمام به موقع طرح‌ها افزود: مسئولین استانی و شهرستانی با جدیت و تلاش پیگیری کنند تا هرچه سریع‌تر این پروژه‌ها تکمیل و به بهره‌برداری برسد. 
فرماندار دشتستان در ارتباط با وضعیت سد دالکی اذعان کرد: اجرایی شدن سد دالکی با توجه به وجود حوزه‌های وسیع برداشت آب در پایین سد دالکی و بهره‌مندی گسترده کشاورزان تاثیر بسزایی در حوزه
کشاورزی و ایجاد امید و نشاط در بین آنها خواهد داشت.
خسروی از اجرای سد آبخیزداری و سد تنگ ارم در دشتستان خبر داد و با تاکید بر لزوم تسریع در اجرای این دو سد بیان کرد: تسریع در اجرا و تکمیل پمپاژ حاج مهدی در منطقه سعدآباد و کانال‌های پایین دست سد رئیسعلی دلواری نیز از خواسته‌های کشاورزان است.
وی در ادامه خواستار تسریع در احداث پتروشیمی دشتستان شد و خاطرنشان کرد: بحث پتروشیمی یکی از تاثیرگذارترین پروژه‌ها در بحث اشتغال و درآمد زدایی در سطح استان است. 
فرماندار دشتستان یادآور شد: در سفر قبلی استاندار قرار شد که با توجه به اصلاح مصوبه توسط معاون رئیس جمهور که سهم بخش خصوصی 51 درصد و دولتی 49 درصد اعلام شده بود، پتروشیمی دشتستان وارد فاز اجرایی شود. 
خسروی افزود: عدم مدیریت متمرکز آب بویژه در حوزه شمالی نگران‌کننده است و خواستار تمرکز مدیریت
آب در سه بخش این حوزه و استفاده از سهم آب ورودی به استان هستیم.
وی اضافه کرد: تامین آب کشاورزی کشاورزان در بخش‌های مختلف دشتستان در دستور کار قرار دارد و با همکاری آب منطقه‌ای و شرکت بهره‌برداری شاهد رشد قابل توجهی در این راستا هستیم.
فرماندار دشتستان گفت: باید برای رشد کشاورزی در دشتستان اهتمام بیشتری داشته باشیم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول