اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس:

میزان صادرات غیر نفتی ایران یک سوم ترکیه است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس گفت: در حال حاضر میزان صادرات غیر نفتی ایران یک سوم کشور ترکیه است.

میزان صادرات غیر نفتی ایران یک سوم ترکیه است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رضا عبداللهی در مراسم کلنگ‌زنی فاز نخست مجتمع گسترش فولاد زنجان اظهار داشت: باید از ظرفیت‌های موجود در استان زنجان استفاده شود.
وی خاطر نشان کرد: مسئولان استان اگر خواهان پیشرفت و اقتدار هستند باید اقدامات لازم را در زمینه جذب سرمایه‌گذار در استان را انجام دهند.
نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تولید چه در حوزه خدمت و چه در حوزه کالا موجب توسعه و پیشرفت استان در زمینه‌های مختلف می‌شود.
وی با اشاره به 1404 و ارتقای اقتصاد کشور ادامه داد: برای رسیدن به این مهم مسئولان ذی‌ربط در بخش‌های مختلف باید اقدامات لازم را در زمینه توسعه کارخانجات تولیدی در استان انجام دهند.
عبداللهی با بیان اینکه در حال حاضر از منابع سرشار نفت و گاز در کشور استفاده می‌شود، افزود: به علت ظرفیت کم نمی‌توان اقدامات لازم را در زمینه صادرات این دو ماده انجام داد.
وی با اشاره به صادرات موجود در کشور ترکیه یادآور شد: در حال حاضر صادرات غیر نفتی کشور ایران یک سوم صادرات کشور همجوار ترکیه است.
نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از فاکتورهای موجود در زمینه پیشرفت یادآور شد: یکی از مسائل مهمی که موجب پیشرفت و توسعه کشور و به تبع آن توسعه استان می‌شود سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف است.
وی همچنین با تاکید بر داشتن سرعت عمل در کارها یادآور شد: باید در انجام کارهای مختلف زمان‌بندی مشخصی وجود داشته باشد.
عبداللهی با بیان اینکه باید حمایت‌های لازم از چرخه تولید و تولید کنندگان صورت گیرد، افزود: حمایت از تولیدکنندگان موجب پیشرفت و توسعه استان می‌شود.
وی همچنین با اشاره به کارخانه پتروشیمی و مشکلات و موانع موجود در تکمیل آن اضافه کرد: در حال حاضر موانع و مشکلات پتروشیمی برطرف شده است.
نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایجاد کارخانجات مختلف موجب توسعه استان می‌شود، ادامه داد: همچنین ایجاد کارخانه‌ها موجب اشتغالزایی افراد می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول