اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار تایباد خبر داد:

افزایش 104 درصدی صادرات از پایانه مرزی دوغارون

خبرگزاری فارس: فرماندار تایباد از افزایش 104 درصدی صادرات از پایانه مرزی دوغارون خبر داد.

افزایش 104 درصدی صادرات از پایانه مرزی دوغارون
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدعارف عارفی اظهار داشت: پایانه مرزی دوغارون مهم‌ترین پایانه مرزی در شرق کشور است که حجم بالایی از ورود و خروج کالا را به صورت روزانه به خود اختصاص داده است.
وی با بیان اینکه این پایانه تاثیر بسزایی در چرخه اقتصادی منطقه دارد، افزود: افزایش راندمان کاری بر اساس موافقت‌نامه‌های مرزی در افزایش حجم ورود و خروج کامیون‌ها از مبدا ورودی شرق کشور موثر بوده است.
فرماندار تایباد همچنین با اشاره به رشد 40 درصدی تردد کامیون در مرز دوغارون، تعداد آن را 128 هزار و 950 کامیون ذکر کرد که با رشد حجم وزنی بالغ بر 46 درصد در تناژ روبرو بوده است.
عارفی همچنین میزان رشد در بخش ناوگان را 96 درصد و در بخش تناژ، 104 درصد عنوان کرد و اظهار داشت: 32 هزار و 447 دستگاه کامیون با تناژ 788 هزار و 897 تن در زمینه صادرات فعال هستند.
وی افزود: در زمینه مسافری و ترانزیت کالا نیز در شش ماه نخست سال جاری شاهد افزایش 23 درصدی در زمینه مسافر و هشت درصدی در بخش ترانزیت کالا بوده‌ایم.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول