اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس خبر داد:

برگزاری 1000 برنامه در عید غدیر در فارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس گفت: در راستای برپایی جشن‌های عید غدیر و دهه ولایت، بیش از یک‌هزار برنامه با محوریت 200 امامزاده در استان فارس برگزار می‌شود.

برگزاری 1000 برنامه در عید غدیر در فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام غلامرضا محمدزاده  بعد از ظهر امروز در یک نشست رسانه‌ای در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تجلیل از حافظان قران، همایش تجلیل از هیئت امنای موسسات مذهبی و فرهنگی برتر فارس، سرود و ایستگاه صلواتی با محوریت بقاع متبرکه از جمله برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس است.
محمدزاده خاطرنشان کرد: توزیع 20 هزار پوستر، ده‌ها بنر و تجلیل از 90 حافظ قرآن کریم در لامرد، خطبه خوانی، برپایی نمایشگاه، توزیع دفترچه با عنوان کارگزاران نظام اسلامی از دیدگاه نامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر از دیگر برنامه‌های در دست اجرای اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس است.
وی با اشاره به اینکه دولت ابزاری در دست حکومت است، گفت: یکی از محورهای اقتصاد اسلامی وقف بوده، که برای تبیین نظرهای حضرت علی (ع) و اولاد وی و حکومت جهانی، فرهنگ وقف باید خود را با مسائل روز دنیا تطبیق دهد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس تصریح کرد: نگاه مسئولان به فرهنگ وقف و عمل به نیت واقف باید اصلاح و در خدمت جامعه قرار گیرد.
محمد زاده اضافه کرد: از سوی بعضی از مسئولان نسبت به موقوفات کم‌توجهی شده است.
وی اضافه کرد: خیران در دنیا از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده، به گونه‌ای که از پرداخت مالیات معاف هستند، اما در کشور ما از بعضی موقوفات مالیات گرفته می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از ثبت شش موقوفه جدید در شهرستان جهرم خبر داد و گفت: انجام امور فرهنگی مذهبی، احداث حسینیه و مسجد، اطعام نیازمندان، یک‌هزار متر مربع عملیات عمرانی شامل تعمیر و مرمت، تکمیل، نماسازی، مقاوم‌سازی، توسعه و احداث در 410 بقعه متبرکه از دیگر فعالیت‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس بوده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول