اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سرپرست دفتر امور روستایی استانداری خراسان رضوی:

41 شرکت تعاونی روستایی نمونه در خراسان رضوی فعالیت می‌کنند

خبرگزاری فارس: سرپرست دفتر امور روستایی استانداری خراسان رضوی از فعالیت 41 شرکت تعاونی روستایی نمونه در استان خبر داد.

41 شرکت تعاونی روستایی نمونه در خراسان رضوی فعالیت می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، غلامرضا خراشادی‌زاده در گردهمایی مشترک مدیران عامل شرکت تعاونی‌ها و مسئولان فنی و مهندسی دهیاری‌های استان با بیان این مطلب اظهار داشت: ۲ هزار و 100 دهیاری و 41 شرکت تعاونی روستایی در خراسان رضوی فعالیت می‌کنند که در سطح کشور نمونه هستند.
وی افزود با توجه به ارتقای دهیاری‌ها به یکی از رده‌های وزارت کشور و امکان استفاده از اعتبارات دولتی و صرف آن در روستاها، ساماندهی سیستم خدمات رسانی و نظام مالی دهیاری‌ها در دستور کار قرار گرفت.
سرپرست دفتر امور روستایی استانداری خراسان رضوی گفت: تفویض برخی اختیارات در حوزه عمران روستایی به دفتر روستایی مستقر در استانداری‌ها سبب فعالیت موثر و مدیریت پویای دهیاری‌ها در توسعه و عمران روستایی شده است.
خراشادی‌زاده تصریح کرد: ایجاد جامعه‌ای بانشاط و زندگی پایدار در روستاها امروز بر عهده دهیاری‌ هاست و دستگاه‌های اجرایی نیز باید در این حوزه با دهیاری‌ها همکاری کنند.
وی خاطرنشان کرد: رسیدگی به وضعیت فیزیکی روستاها در حوزه عمرانی و جذب مناسب درآمد دهیاری‌ها، ساماندهی سیستم مالی این نهادها و استفاده از شرکت تعاونی‌های توانمند در این حوزه از جمله اهداف این گردهمایی است.
خراشادی‌زاده ابعاد توسعه را در حوزه منابع انسانی، توسعه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در روستاها منوط به استفاده بهینه از ظرفیت‌ های روستاها، منابع و امکانات موجود و همچنین خلاقیت و مدیریت دهیاران دانست.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول