اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهشهر:

تعاونی‌های مسکن متخلف از دریافت خدمات محروم می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار بهشهر با انتقاد از عملکرد نامناسب برخی تعاونی‌های مسکن، گفت: تعاونی‌های مسکن متخلف از دریافت خدمات و فعالیت‌های مشابه محروم می‌شوند.

تعاونی‌های مسکن متخلف از دریافت خدمات محروم می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، محمدرضا البرزی شامگاه شنبه در نشست اعضای شورای مسکن این شهرستان اظهار داشت: نمی‌توانیم بنشینیم و ببینیم که امکانات دولت و بیت‌المال در اختیار عده‌ای قرار بگیرد که منفعت خود را بر منفعت عموم ترجیح می‌دهند و به جای حل مشکلات، بر مشکلات اضافه می‌کنند.
وی تصریح کرد: دو مورد از شرکت‌های تعاونی مسکن بهشهر به‌دلیل عملکرد نامناسب از دریافت خدمات دولتی در حوزه مسکن محروم می‌شوند و اگر مشخص شود به نام شخص دیگری از خدمات دولتی استفاده کرده باشند با آنها برخورد می‌کنیم.
نماینده دولت در بهشهر با بیان اینکه امکانات دولتی باید برای مسائل عام المنفعه هزینه شود، خاطرنشان کرد: تضییع حقوق اعضای تعاونی‌های مسکن یعنی همان‌ها که در انتظار خانه‌دار شدن هستند، بخشودنی نیست.
فرماندار بهشهر خواستار سازماندهی تعاون‌گران و نظارت بر اعمال تعاونی‌های مسکن شد و از ادارات مرتبط انتقاد کرد و اذعان داشت: اگر مراقبت‌ها و نظارت‌ها مستمر و دائمی باشد شاهد این گونه مسائل نخواهیم بود.
به گزارش فارس، بحث آب و فاضلاب پروژه 870 واحدی« پیلم کوتی» دیگر موضوع نشست اعضای شورای مسکن شهرستان بهشهر بود که مقرر شد هزینه انشعاب آب و فاضلاب و اقدامات جانبی که حدود 400 هزار تومان است از مشترکان گرفته شود همچنین بر اساس رایزنی‌های قبلی، اختصاص 250 میلیون تومان برای شروع کار این پروژه هر چه سریع‌تر به شرکت آبفا بهشهر پرداخت شود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول