اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه:

20 درصد سهم اقتصاد دنیا از آن تعاونی‌هاست

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: تعاون بحث روز جهان است چرا که 20 درصد سهم اقتصاد دنیا از آن تعاونی‌هاست و 3 میلیارد نفر از مردم جهان نیازهای خود را از طریق تعاونی‌ها برطرف می‌کنند.

20 درصد سهم اقتصاد دنیا از آن تعاونی‌هاست
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سهراب براندیشه ‌ظهر امروز در نخستین گردهمایی روسای ستادی و شهرستانی اداره کل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم استان از رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد‌: کارگران و کارفرمایان نیز ‌همگام با سایر اقشار استان با حضور گرم و صمیمی خود نشان دادند که عزم خود را در تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری به ویژه در عرصه اقتصادی جزم کرده‌اند و از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند.
وی با اشاره به اهداف تشکیل اداره کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی افزود: خدمت‌رسانی سریع و مطلوب به مردم از جمله این اهداف است زیرا خدمت به خلق ارزشمندترین کارها نزد خداوند است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام جهاد اقتصادی عنوان کرد‌: لازمه جهاد اقتصادی داشتن روحیه جهاد‌گونه، تدین و تقوا‌، پرهیز از مسائل حاشیه‌ای و اتحاد و انسجام است‌.
براندیشه ایجاد فرهنگ تعاون را خواستار شد و ادامه داد: تعاون بحث روز جهان است چرا که  20 درصد سهم اقتصاد دنیا از آن تعاونی‌هاست و 3 میلیارد نفر از مردم جهان نیازهای خود را از طریق تعاونی‌ها برطرف می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: 15 میلیون نفر در ایران مستقیماً عضو تعاونی هستند، وظیفه ما نیز تقویت تعاونی‌ها و استفاده از تمام ظرفیت‌ها و استعداد‌های این بخش است‌.
مدیر‌کل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بخش تعاون و نقش آن در اشتغال‌زایی خاطرنشان کرد: استعدادها و ظرفیت‌های خوبی برای اشتغال‌زایی که حساس‌ترین مسئله استان است در این بخش وجود دارد که امیدواریم با برنامه‌ریزی لازم و استفاده از توان همه همکاران به اهداف مورد نظر دست یابیم‌.
وی جدیت‌، دقت و تعاون در کارها را از جمله شعارهای محوری این اداره کل خواند و گفت: به کارگیری این اصول ما را به اهدافمان که خدمت‌رسانی بهتر و سریع‌تر به مردم است می‌رساند‌.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول