اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به زودی؛

بزرگ‌ترین مسجد دانشگاهی کشور در بناب افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب گفت: بزرگ‌ترین مسجد در بین واحدهای دانشگاهی کشور به زودی در این واحد مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

بزرگ‌ترین مسجد دانشگاهی کشور در بناب افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، فرهاد ایرانی بعد از ظهر امروز در اجلاس معاونان آموزشی واحدهای منطقه13 دانشگاه آزاد اسلامی کشور با اشاره به وضعیت و موقعیت واحد بناب اظهارداشت: واحد بناب درسال1364 تأسیس شد و در سال 1365 با پذیرش 210 دانشجو در سه رشته تحصیلی فعالیت آموزشی خود را آغاز کرد و هم اکنون بعد از گذشت 26 سال، واحد بناب به یکی از واحدهای بسیار بزرگ و  برجسته در منطقه تبدیل گشته و بیش از 10 هزار دانشجو در 103 رشته مقاطع مختلف تحصیلی مشغول تحصیل هستند.
وی با اشاره به وضعیت عمرانی واحد بناب نیز افزود: هم اکنون این واحد دارای بیش از 60 هزار مترمربع فضای ساختمانی است که حدود 20 هزار مترمربع آن در سه سال اخیر احداث شده است.
ایرانی سپس از افتتاح ساختمان جدید تحصیلات تکمیلی با 7 هزار و 200 مترمربع زیربنا در اوایل سال آینده خبر داد و گفت: ساختمان دانشکده عمران، معماری و همچنین بزرگ‌ترین مسجد در بین واحدهای دانشگاهی کشور به زودی در این واحد مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
وی همچنین از احداث ساختمان بوفه، ساختمان هتل و مهمانسرا و افزایش43 هکتار زمین جدید به مجموعه این واحد را از برنامه‌های آتی این واحد برشمرد و گفت: سالن جدید آمفی تئاتر نیز با 1200 نفر ظرفیت در واحد بناب احداث خواهد شد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب حوزه "پژوهش" در واحد بناب را یکی از واحدهای فعال و توسعه یافته دانست و تصریح کرد: طی سه سال اخیر پنج برابر میانگین 20 سال قبل در حوزه پژوهش فعالیت صورت گرفته است.
ایرانی گفت: ظرف سه سال اخیر40 رشته به تعداد رشته‌های موجود در این واحد اضافه شده و ایجاد 15 ‌رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا تخصصی در واحد بناب درحال تصویب نهایی است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول