اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز ملی ورزش همگانی؛

همایش پیاده‌روی در بندرعباس برگزار شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و روز ملی ورزش‌های همگانی همزمان با سراسر کشور همایش پیاده‌روی در بندرعباس نیز برگزار شد.

همایش پیاده‌روی در بندرعباس برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در نخستین ساعات امروز، جمع قابل توجهی از خانواده‌ها و ورزش دوستان در حد فاصل فرمانداری بندرعباس واقع در بلوار ساحلی خلیج فارس منتهی به پارک غدیر بندرعباس، پیاده‌روی کردند.
همایش پیاده‌روی امروز بندرعباس با شعار جامعه سالم و عاری از اعتیاد با ورزش آغاز و شرکت کنندگان پس از انجام نرمش صبحگاهی مسافت 3 کیلومتری را پیمودند.
در انتهای مسیر پیاده روی واقع در پارک غدیر بندرعباس هیئت ورزش‌های همگانی هرمزگان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان اقدام به برگزاری جشن به همراه موسیقی محلی و هنرنمایی ورزشکاران برای شرکت کنندگان کردند.
طی این مراسم مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان با بیان اینکه شور و نشاط، علاقمندان شرکت کننده در همایش پیاده‌روی بسیار ارزشمند است، گفت: باید با برگزاری همایش‌های گوناگون حضور مردم شریف بندرعباس را بیش از پیش در عرصه ورزش داشته باشیم.
محمود آرامی ضمن تشکر از حضور مردم در همایش پیاده‌روی بندرعباس از تداوم مستمر همایش پیاده‌روی در سال 90 خبر داد.
به گفته وی با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی هرمزگان به ویژه در این فصول باید همایش‌های مختلفی برای مردم بندرعباس برگزار شود.
این مقام مسئول افزود: حضور پرشور مردم ورزش دوست بندرعباس باعث دلگرمی جامعه ورزش است و می‌توان این نوید را به مردم بندرعباس دهیم که از این پس بیشتر شاهد برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خواهند بود.
در ادامه این مراسم نیز رئیس هیئت ورزش‌های همگانی هرمزگان با تشکر از حضور مردم بندرعباس در ساعات نخستین روز خاطرنشان کرد: تفاوت این همایش پیاده‌روی با دیگر همایش‌های پیاده روی در کاملا ورزشی بودن آن است.
کیانوش جهانبخش با اشاره به نوع جوایز این همایش تاکید کرد: تنها همایش پیاده روی است که در آن حتی نوع جوایز آن ورزشی است و تمامی جوایز از کالاهای ورزشی و برای تقویت روحیه ورزشکاری در مردم شریف بندرعباس است
در پایان مراسم و طی آیین قرعه کشی به سه نفر از شرکت کنندگان به نام‌های علی قائدی‌فر، محمد رستگار و حاتم زابلی جوایز همایش پیاده‌روی سه دستگاه تردمیل اهدا شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول