اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی فرمانداری گنبدکاووس خبر داد:

20 آبان ماه؛ همایش پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در گنبدکاووس

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان گنبدکاووس از برگزاری همایش پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در گنبدکاووس 20 آبان خبر داد.

20 آبان ماه؛ همایش پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در گنبدکاووس
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدتقی قزل‌سفلی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری همایش پیاده‌روی با عنوان عید تا عید اظهار داشت: این پیاده‌روی بزرگ با عنوان عید تا عید با حضور اقشار مختلف مردم این شهرستان برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: این همایش در سطح شهرستانی و به مناسبت اعیاد قربان تا غدیر برگزار خواهد شد.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان گنبدکاووس افزود: با هماهنگی که با هیئت رئیسه ورزش همگانی و ادارات شرکت‌کننده در این جلسه صورت گرفت مسیر پیاده‌روی از برج قابوس تا میدان امام علی (ع) در نظر گرفته شد.
قزل‌سفلی با بیان اینکه تاریخ برگزاری این همایش پیاده‌روی خانوادگی جمعه 20 آبان در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: حمایت و پشتیبانی جوایز این همایش به عهده شورای شهر و همکاری دیگر ادارات شهرستان است.
وی برگزاری همایش پیاده‌روی را در ایجاد امید به زندگی در میان آحاد جامعه بسیار موثر دانست و افزود: برگزاری مستمر این پیاده‌روی‌ها به سلامت و ایجاد شور و نشاط در جامعه کمک می‌کند.
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان گنبدکاووس نیز گفت: علاوه بر برگزاری این همایش پیاده‌روی همگانی که در سطح شهرستانی برگزار خواهد شد در آینده نیز همایش‌های پیاده‌روی در سطح استانی و کشوری در شهرستان گنبدکاووس برگزار خواهد شد.
عباسعلی میرحسینی تصریح کرد: با همکاری شورای شهر تلاش خواهیم کرد تعداد جوایز را در این همایش افزایش دهیم.
انتهای خبر/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول