اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تربیت‌بدنی گناباد:

برگزاری همایش‌های پیاده‌روی راه تداوم فعالیت‌های همگانی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت‌بدنی گناباد گفت: برگزاری همایش‌های پیاده‌روی بهانه‌ای برای تداوم ورزش و فعالیت‌های همگانی است.

برگزاری همایش‌های پیاده‌روی راه تداوم فعالیت‌های همگانی است
حسین شاهدوست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گناباد ضمن تبریک هفته تربیت‌بدنی اظهار داشت: 26 مهرماه تا 2 آبان ماه هفته تربیت‌بدنی محسوب می‌شود که در این راستا به منظور آشنایی بیشتر مردم با ورزش و ترویج فرهنگ سلامتی همراه با ورزش همایش پیاده‌روی خانوادگی و مسابقاتی برگزار شد.
شاهدوست تصریح کرد: لازمه رشد و پیشرفت زمان است و انسان با تلاش و کوشش می‌تواند به خواسته‌های خود دست یابد و راه پیشرفت و ترقی را هموار سازد.
وی ادامه داد: ورزش بر روح و روان افراد تاثیر می‌گذارد و سبب نشاط و شادابی می‌شود.
شاهدوست ادامه داد: برگزاری همایش‌های پیاده‌روی بهانه‌ای برای تداوم ورزش و فعالیت‌های همگانی است.
وی گفت: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش برگزار شد.
وی افزود: مراسم پیاده‌روی از میدان آزادگان شروع شد و پس از پیمودن بلوار طالقانی و خیابان عدالت به استادیوم ورزشی آزادی ختم شد.
رئیس اداره تربیت‌بدنی گناباد گفت: بیش از پنج هزار برگه قرعه کشی به اتمام رسید که این خود نشان‌دهنده حضور پرشکوه مردم گناباد در همایش پیاده‌روی خانوادگی است.
وی افزود: در این مراسم جوایزی از قبیل 10 دوچرخه و 10 عدد لباس ورزشی از طرف اداره تربیت‌بدنی گناباد، 10 کمک هزینه کربلا و سوریه از طرف کاروان زیارتی میثاق و 10 عدد سکه در این همایش اهدا شد.
شاهدوست همچنین افزود: مسابقه دوچرخه‌سواری نیز به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و گرامیداشت شهدای نیروی انتظامی شهرستان گناباد و شهدای وحدت برگزار شد.
وی افزود: مسیر حرکت دوچرخه‌سواران از میدان غدیر به سمت بوستان ملت بود و حدود 100 نفر در این مسابقه شرکت کرده بودند به طوری که بسیاری از کارمندان ادارات نیز در این مسابقه شرکت کردند.
در این مسابقه جوایزی از قبیل سه عدد دوچرخه، هفت لباس ورزشی و 10 عدد سکه از طرف شهرداری گناباد به شرکت‌کنندگان اهدا شد.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول