اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به مناسبت اعیاد دهه کرامت؛

پیاده‌‌روی بزرگ خانوادگی در بوشهر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر گفت: پیاده‌روی بزرگ خانوادگی به مناسبت عید غدیر در بندر بوشهر برگزار می‌شود.

پیاده‌‌روی بزرگ خانوادگی در بوشهر برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین کارگر پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های فرهنگی دهه کرامت اظهار داشت: همه باید با بصیرت، صبر، شناخت و آینده نگری پرچم ولایت را بالا ببرند و تا ابد آن را بر زمین نگذارند.
کارگر افزود: غدیر بهانه ای است که بتوانیم پیام، اهداف و آیه غدیر را یک بار دیگر مرور کنیم و وصلت خود را با آن جایگاه تنظیم، محوریابی و رصد کنیم.
وی اظهار داشت: امسال علاوه بر برنامه‌های متنوع و تاثیرگذاری که داریم، سرود غدیر صبحگاهی و صحبت چند دقیقه معلمان پیرامون غدیر در کلاس درس از برنامه ماست که در مدارس اجرایی می‌شود.
کارگر یادآور شد: پیاده روی خانوادگی غدیر که سال گذشته با استقبال خوب مردم روبرو شد، امسال با برنامه ریزی بهتری در سطح استان بوشهر برگزار، و در شهرستان بوشهر ساعت 7.30 صبح سه شنبه 27 آبان 90 برگزار می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز در این دیدار اظهار داشت: از حادثه غدیر بوی نبوت، ولایت و شهادت استشمام می‌شود.
حجت‌الاسلام سید نورالله موسوی‌ نیا در ادامه با اشاره به جایگاه و اهمیت غدیر، درک این واقعه عظیم تاریخی را ملاک درک ولایت دانست و افزود: غدیر خم روز اکمال دین و اتمام نعمت است که خداوند آن را شامل حال همه بندگانش کرد و همه ما باید در راه حفظ این نعمت الهی و جهانی شدن آن تلاش کنیم.
موسوی نیا در ادامه بیان داشت: روز غدیر روزی است که تعالیم پیامبران کامل، کفار مأیوس، دین کامل و نعمت تمام شد.
گفتنی است، در این جلسه مقرر شد؛ نشست فصلی روحانیون مستقر استان، همایش بزرگ یاوران ولایت در امتداد غدیر با حضور هیئت‌های مذهبی شهرستان بوشهر و همایش فعالان، برگزیدگان، اساتید و مولفین قرآنی با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی استان و با همکاری شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان بوشهر و بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر برگزار شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول