اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس پلیس آگاهی لرستان:

مامور قلابی در خرم‌آباد دستگیر شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی لرستان گفت: با تلاش مأموران آگاهی یک کلاهبردار حرفه‌ای که در پوشش مامور اطلاعات در خرم‌آباد اقدام به کلاهبرداری می‌کرد، دستگیر شد.

مامور قلابی در خرم‌آباد دستگیر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، خدامراد کبکی صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: در پی شکوائیه بانوان متصدی تعدادی از مغازه‌های شهر خرم‌آباد مبنی بر اینکه یک خانم با نام جعلی که خود را مأمور اطلاعات معرفی و با این ترفند اقدام به کلاهبرداری می‌کند، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی اظهار داشت: مأموران آگاهی با هماهنگی دستگاه قضایی و همکاری کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری فرد مورد اتهام آغاز کردند.
رئیس پلیس آگاهی لرستان گفت: یکی از مغازه‌داران در پی مراجعه خانم کلاهبردار بلافاصله با مأموران آگاهی تماس می‌گیرد و مأموران نام‌برده را در مغازه‌ای که قصد کلاهبرداری دارد دستگیر می‌کنند.
وی افزود: متهم دستگیرشده در تحقیقات اولیه به پنج فقره کلاهبرداری معترف و اعلام می‌دارد با مراجعه به مغازه‌ها به سرقت مقداری از اموال، پول و اشیای قیمتی آنان می‌کرده است.
کبکی یادآورشد: با تلاش مأموران تعدادی از اموال سرقت شده کشف و به مالباختگان داده شده است.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی لرستان ارزش اموال به سرقت رفته توسط این کلاهبردار را 100میلیون ریال اعلام کرد.
کبکی با اشاره به اینکه همکاری مردم و گزارش موارد مشکوک به پلیس در دستگیری مجرمان نقش بسزایی دارد از مردم خواست با مشاهده این‌گونه موارد مراتب را به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول