اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

ورزشکار آلمانی تاکید کرد:

راهیابی رشته ورزشی "توا" به المپیک

خبرگزاری فارس: ورزشکار آلمانی حاضر در رقابت‌های جهانی توا با بیان اینکه رشته زیبا و جذاب توا (رزم‌های محلی و مایانا) شایستگی حضور در المپیک را دارد، گفت: برگزاری مسابقات جهانی "توا" در شیراز بهترین دستاورد برای راهیابی این رشته جذاب به المپیک است.

راهیابی رشته ورزشی "توا" به المپیک
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سونر تاپراک صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: رشته ورزشی توا طرفداران بسیاری در سطح دنیا پیدا کرده و حضور 43 کشور در رقابت‌های جهانی گواه این مدعا است.
وی در ادامه در مورد سابقه ورزشی خود بیان کرد: از سال 2006 فعالیت در رشته "کونگ فو توا" را آغاز کردم و پس از دو سال وقفه دوباره زیر نظر بابک توسلی مربی ایرانی خود که کمک بسیاری به من کرد، در این رشته مشغول به فعالیت شدم.
وی ادامه داد: من مسلمان هستم و مردم ایران را بسیار دوست دارم چراکه آنها مهربان و مهمان‌نواز هستند و برای عقاید آنان احترام بسیاری قائلم ضمن اینکه میزبانی شیرازی‌ها بسیار خوب است و از اینکه چند روزی در ایران حضور یافتم خاطرات خوبی را با خود به کشورم می‌برم.
تاپراک در مورد سطح کیفی این مسابقات ابراز داشت: این دوره از مسابقات از سطح کیفی بسیار خوبی برخوردار است و تمام تیم‌ها با آمادگی حضور یافته‌اند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول