اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در 15 روز نخست سرشماری؛

34 هزار و 291 خانوار در لارستان سرشماری شدند

خبرگزاری فارس: معاون فنی و آموزش ستاد سرشماری نفوس و مسکن شهرستان لارستان گفت: تا پایان روز پانزدهم سرشماری ماموران سرشماری توانسته‌اند در نقاط مختلف شهرستان لارستان 34 هزار و 291 فرم سرشماری برای خانوارهای شهری و روستایی تکمیل کنند.

34 هزار و 291 خانوار در لارستان سرشماری شدند
محمدابراهیم ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لارستان اظهار داشت: بیش از 140 مامور، سرشماری این شهرستان را همراه با مدیر اجرائی، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان بر عهده دارند.
ایزدی اضافه کرد: شهرستان لارستان بسیار گسترده و پراکنده است چرا که دارای 14 هزار و 542 کیلومتر مربع وسعت و شامل شش بخش، اوز، بیرم، بنارویه، جویم، صحرای باغ و مرکزی و هشت شهر، لار، اوز، بنارویه، بیرم، خور، لطیفی، جویم و عمادده است.
معاون فنی و آموزش سرشماری نفوس و مسکن شهرستان لارستان در ادامه ابراز داشت: 226 روستا در قالب 13 دهستان در لارستان وجود دارد.
وی از همکاری مردم با ماموران سرشماری سپاسگزاری کرد و گفت: ما از مردم انتظار داریم در این چند روز باقی‌مانده همکاری خود را افزایش داده تا با سرشماری دقیق بستر را برای خدمات‌رسانی بهتر و برتر فراهم سازیم.
این عضو فعال ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان لارستان از اقشار مختلف مردم معتمدان، شوراهای اسلامی و به‌ویژه ائمه جمعه و جماعات درخواست کرد که این رویداد را، مهم تلقی کرده و مطمئن باشند که اطلاعات جمع‌آوری شده از خانواده‌ها به طور کامل محرمانه است و ماموران با انتقال آنها از راهکارهای قانونی تعریف شده اقدام می‌کنند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول