اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر کل اطلاعات و آمار استانداری اردبیل:

70 درصد سرشماری در اردبیل انجام شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل اطلاعات و آمار استانداری اردبیل گفت: در 16 روز گذشته از آغاز سرشماری نفوس و مسکن 70 درصد سرشماری در این استان انجام شده است.

70 درصد سرشماری در اردبیل انجام شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی یعقوبی صبح امروز در جلسه ستاد سرشماری استان اردبیل که در محل استانداری برگزار شد، اظهار داشت: از تاریخ دوم تا 17 آبان ماه امسال 222 هزار و 380 خانوار در استان اردبیل سرشماری شدند که حجم کار 70 درصدی را نشان می‌دهد.
وی با بیان اینکه در شهرستان اردبیل 99 هزار و 427 خانوار مورد سرشماری قرار گرفته‌اند، افزود: 69 درصد کار سرشماری خانوارها در شهرستان اردبیل انجام شده است.
این مسئول بیان داشت: در شهرستان بیله‌سوار نیز بیش از 9 هزار و 379 خانوار با 70 درصد حجم کار انجام شده و ادامه کار سرشماری نفوس و مسکن در این شهرستان مرزی ادامه دارد.
یعقوبی با بیان اینکه در شهرستان خلخال نیز بیش از 69 درصد حجم کار سرشماری تا کنون انجام شده، یادآور شد: در خلخال و در 17 روز گذشته، 18 هزار و 165 خانوار مورد سرشماری قرار گرفته‌اند.
مدیرکل اطلاعات و آمار استانداری اردبیل در مورد شهرستان مشگین‌شهر نیز گفت: آمار گیران سخت‌کوش منطقه سردسیر مشگین‌شهر نیز سرشماری 28 هزار و 927 خانوار را با 69 درصد حجم کار انجام داده‌اند.
وی از سرشماری 65 درصدی خانوارهای شهرستان گرمی خبر داد و ابراز داشت: در این شهرستان نیز تا کنون 14 هزار و 73 خانوار مورد سرشماری نفوس و مسکن قرار گرفته‌اند.
مدیرکل اطلاعات و آمار استانداری اردبیل ادامه داد: در شهرستان پارس‌آباد 26 هزار و 551 خانوار و در شهرستان کوثر نیز پنج هزار و 454 خانوار به تربیت با حجم کار 68 درصد و 80 درصد انجام شده است.
 این مسئول بیان داشت: در شهرستان نمین نیز 12 هزار و 27 خانوار با 76 درصد حجم کار انجام شده و آمار گیران توانسته‌اند اطلاعات خانواده‌ها را کسب کنند.
وی اضافه کرد: در دو شهرستان کوچک استان اردبیل شامل نیر و سرعین نیز به ترتیب چهار هزار و 455 خانوار و سه هزار و 735 خانوار مورد سرشماری قرار گرفته‌اند که در نیر 71 درصد حجم کار تاکنون انجام شده و در سرعین نیز 86 درصد حجم کار سرشماری نفوس و مسکن در مدت 16 روز گذشته انجام شده است.
یعقوبی به نامساعد بودن شرایط جوی و مهلت چهار روزه پایان سرشماری نفوس و مسکن اشاره کرد و بیان داشت: هر چند نامساعد بودن شرایط جوی وقفه‌هایی را در این کار پیش آورد اما همچنان کار سرشماری با قوت و قدرت ادامه دارد.
وی اظهار داشت: بیش از 90 درصد کار سرشماری در نقاط صعب‌العبور و کوهستانی انجام شده و هم اکنون کار در سطح شهرها و روستاهای در دسترس و قابل تردد ادامه دارد.
مدیرکل اطلاعات و آمار استانداری اردبیل ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا پایان روز 22 آبان ماه کار سرشماری را در این استان به اتمام برسانیم و آمار گیران ما نیز مصمم هستند با وجود سردی هوا و نامساعد بودن شرایط جوی در بسیاری از نقاط در مهلت مقرر کار را به پایان ببرند.
وی در مورد خانوارهایی که در زمان مراجعه ماموران در خانه نبوده و اطلاعات آنها جمع‌آوری نشده، گفت: برگه‌هایی به این خانوارها از طرق مختلف داده شده است تا بعد از حضور در منزل با ستاد سرشماری شهرستان‌ها تماس گرفته و زمان دقیق حضور در منزل را برای ثبت اطلاعات و آمار اعلام کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود بیان داشت: خانوارهایی که همسایگان و اطرافیان آنها مورد سرشماری قرار گرفته‌اند یقین داشته باشند که آمار گیران به منازل آنها مراجعه کرده‌اند ولی به دلیل آنکه در منزل حضور نداشته‌اند قادر به ثبت اطلاعات نشده‌اند که در این زمینه انتظار داریم چنین خانوارهایی با برقراری تماس زمینه ثبت اطلاعات خود را فراهم کنند.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول