اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات استانداری مازندران:

بیش از 62 درصد خانوارهای مازندران سرشماری شده‌اند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات استانداری مازندران اعلام کرد: بر اساس گزارش 15 روزه ستاد سرشماری استان، 655 هزار و 540 خانوار مازندرانی فهرست شده‌اند.

بیش از 62 درصد خانوارهای مازندران سرشماری شده‌اند
مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات استانداری مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با تشکر از مشارکت و همکاری هم استانی‌ها در این طرح تصریح کرد: در این مدت همچنین برای 573 هزار و 281 خانوار فرم شماره دو و سه تکمیل شده و 82 هزار و 259 (5/12 درصد) خانوار به هنگام مراجعه مامور آمارگیر غایب بودند.
غلامرضا رشیدی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 62 درصد خانوارهای استان مازندران سرشماری شده‌اند.
قائم مقام مدیر اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان مازندران در پایان گفت:  خانوارهایی که تاکنون موفق به تکمیل پرسشنامه سرشماری نشده‌اند با توجه به گواهی که مامور سرشماری در زمان مراجعه حضوری به علت غیبت خانوار به آنها ارائه کرده است، به ستادهای سرشماری در تمام شهرستان ها مراجعه و نسبت به تکمیل فرم خود اقدام کنند.
وی ادامه داد: به شهروندان مازندرانی توصیه می‌شود در روزهای پنج شنبه و جمعه در محل اقامتگاه اصلی خود حضور داشته تا با مراجعه مامور سرشماری فرم‌های لازمه تکمیل شود.
مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات استانداری مازندران در پایان گفت: زمان سرشماری به هیچ وجه تمدید نشده و مسئولیت عدم تکمیل اطلاعات برعهده خانوار مربوطه است.
انتهای پیام/م30
 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول