اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان:

ورزش عنصر حیاتی در پیشرفت جامعه است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: ورزش عنصر حیاتی در پیشرفت جامعه است و توسعه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی با ورزش محقق می‌شود.

ورزش عنصر حیاتی در پیشرفت جامعه است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رامین رحمانی در آیین افتتاحیه دومین المپیاد فرهنگی- ورزشی دانشجویان نخبه دختران در گرگان اظهار داشت: دنیا عرصه تلاش است و همه جوامع حق پیشرفت را دارند و در این راه کسانی موفق‌تر هستند که از فرصت‌ها بیشترین استفاده را می‌کنند.
وی با بیان اینکه هر مسابقه یک تمرین جدید زندگی است، خاطرنشان کرد: در مسابقه زندگی همه به اندازه توان خود گام بر می‌دارند تا بتوانند بهترین انتخاب را برای فردا و آینده داشته باشند و هیچ ورزشکاری نیست که برای پیروزی در میدان رقابت از نبوغ و خلاقیت بهره نبرده باشد چرا که این دو با هم عجین هستند.
رحمانی ادامه داد: این مسابقات علاوه بر مسابقه، تفریح و گذران وقت تجربه‌ای است برای دانشجویان تا بتوانند برای آینده برنامه‌ریزی درست‌تری داشته باشند.
وی اذعان داشت: کسانی که می‌توانند برای حضور در یک مسابقه ورزشی برنامه‌ریزی داشته باشند مطمئنا برای آینده نیز برنامه‌ریزی درستی در پیشرو خواهند داشت چرا که کسانی می‌توانند در اجتماع موفق‌تر از دیگر باشند که سختی درس خواندن و ورزش را تحمل کنند.
رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان المپیاد را نمادی از وحدت دانست و افزود: در این المپیاد دانشجویان نخبه با باورها، نمادها و گویش‌های مختلف از سراسر کشور همه در زیر پرچم جمهوری اسلامی گردهم جمع می‌شوند تا در کنار تحصیل و تهذیب به ورزش بپردازند و برای مملکت خود افتخار آفرین باشند.
رحمانی 55 سال سابقه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی را و شرایط خاص استان گلستان را از مزیت‌های این استان و انتخاب آن برای میزبانی این دوره از مسابقات برشمرد و گفت: این استان دارای جاذبه‌ها و تنوع فراوان علمی و تاریخی است و وجود چندین هزار هکتار جنگل، تنوع کشاورزی و وجود مناطق بیابانی، پسته وحشی و بودن قطب ماهیان خاویاری همه از جذابت و تنوع این استان در جاذبه‌های گردشگری حکایت دارد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول