اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فصل چهارم سفرنامه دولت به بام ایران؛

امام جمعه بروجن: آب نخستین دغدغه مردم بروجن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بروجن از آب به عنوان نخستین دغدغه مردم این شهرستان نام برد و گفت: خواهش و استدعای ما از رئیس‌جمهور و دولت محترم این است که با رسیدگی قاطع، از بحران‎سازی افرادی که دغدغه‎های سیاسی در این مسئله مهم و حیاتی دارند، جلوگیری کند.

امام جمعه بروجن: آب نخستین دغدغه مردم بروجن است
به گزارش خبرگزاری فارس از بروجن، حجت‌الاسلام غلامعلی حسین‌نژادیان عصر امروز در اجتماع مردم بروجن، مقدم رئیس‌جمهور به این شهرستان را گرامی داشت و افزود: تلاش دولتی که برای آشنایی با مشکلات مردم در نقاط مختلف کشور و رفع آنان به همه استان‌ها و شهرستان‌ها سفر می‎کند، قابل تقدیر است.
وی با اشاره به برخی مشکلات و کمبودهای مردم این شهرستان، گفت: نخستین دغدغه مردم بروجن و استان چهارمحال و بختیاری در این مقطع زمانی مسئله آب است.
امام جمعه بروجن تصریح کرد: خواهش و استدعای ما از رئیس‌جمهور و دولت محترم این است که با رسیدگی قاطع، از بحران‎سازی برخی افرادی که دغدغه‎های سیاسی در این مسئله مهم و حیاتی دارند، جلوگیری کرده و  بصورت منطقی و عادلانه جلوی این بروز و گسترش این بحران گرفته شود تا بیش از این افراد مسئله‌دار از آن سوء استفاده نکنند.
وی مسئله آب برای شرب، کشاورزی و صنعت را از دغدغه‌های عمومی مردم این شهرستان و استان دانست و افزود: امیدوارم دولت محترم در این خصوص تدبیر کرده و با تخصیص اعتبارات لازم به این دغدغه مردم پاسخ خوبی بدهد.
حسین‌نژادیان در بخش دیگری از سخنان خود به مصوبات سه سفر قبلی دولت در این استان برای شهرستان بروجن اشاره کرد و گفت: برخی از این مصوبات اجرا و برخی دیگر اجرا نشده که باید در خصوص عملیاتی شدن آن دستورات لازم از سوی رئیس محترم جمهور داده شود.
وی تصریح کرد: یکی از مصوبات اجرا نشده در این شهرستان مجتمع پتروشیمی است که از ریاست محترم جمهور خواهش دارم تا با توجه به انتظار و توقع ایجاد شده برای مردم، به منظور عملیاتی شدن این طرح یک دستور قاطع بدهند.
امام جمعه بروجن همچنین خواستار تجدید نظر در محاسبه قیمت گاز در این شهرستان شد و خاطرنشان کرد: این شهرستان یکی از سردترین نقاط کشور است اما متاسفانه در محاسبه قیمت گاز توسط مسئولان مربوطه به این مسئله و نوع اقلیم شهرستان توجهی صورت نگرفته است.
وی در ادامه با اشاره به در دست ساخت بودن پروژه مصلی بروجن، اظهار داشت: مصلی بروجن برای تکمیل و راه‌اندازی نیازمند مساعدت و حمایت جدی دولت است.
امام جمعه بروجن همچنین اشتغال، مسکن و ازدواج را از مهم‎ترین مشکلات و دغدغه‌های مردم و به ویژه جوانان این شهرستان عنوان کرد و خواستار توجه و اهتمام جدی دولت برای رفع این دغدغه‌ها شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول