اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مسئول کتابخانه عمومی شهر آبپخش خبر داد:

برگزاری 55 برنامه ویژه کتاب و کتابخوانی در آبپخش

خبرگزاری فارس: مسئول کتابخانه عمومی شهر آبپخش گفت: در هفته کتابخوانی 55 برنامه فرهنگی ویژه کتاب و کتابخوانی در شهر آبپخش اجرا می‌شود.

برگزاری 55 برنامه ویژه کتاب و کتابخوانی در آبپخش
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، علی دهقان ‌در جلسه انجمن عمومی کتابخانه آبپخش اظهار کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی مهم‌ترین اقدامی است که امروز باید از سوی نهادهای ذی‌ربط انجام شود.
وی افزود: مطالعه کتاب بیشترین تاثیر را در پیشرفت علمی جوانان و نوجوانان دارد ولی متاسفانه امروز نوجوانان و جوانان ایرانی کمترین زمان را صرف مطالعه کتاب می‌کنند.
دهقان خاطرنشان کرد: باید تلاش خود را به نحوی بکار گیریم که فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه گسترش یابد و اقشار و آحاد مختلف جامعه کتاب را به عنوان یکی از کالاهای اصلی خود قلمداد کنند.
این مسئول عنوان کرد: خواندن کتاب‌های درسی به تنهایی نمی‌تواند تأثیرگذار باشد بلکه استفاده از منابع دیگر در توسعه و پیشرفت علمی بسیار مهم است.
مسئول کتابخانه عمومی شهر آبپخش از اجرای 55 برنامه ویژه کتابخوانی در آبپخش در هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد و تصریح کرد: به منظور تحقق اهداف مورد نظر و رسیدن به استانداردهای لازم در زمینه کتابخوانی امسال بیش از 55 برنامه فرهنگی در این منطقه تدارک دیده شده که امیدواریم برگزاری این برنامه‌ها و نشست‌ها مرحله‌ای جدید به سمت ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین جوانان و نوجوانان منطقه باشد.
دهقان با بیان اینکه فضای کتابخانه‌ها تاثیر مهمی در گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی دارد، گفت: فضای کتابخانه عمومی شهر آبپخش به شکلی طراحی شده است که تاثیر بسزایی در افزایش روحیه کتابخوانی در جوانان آبپخشی دارد.
وی ادامه داد: در سال جاری کتابخانه عمومی شهر با همکاری آموزش و پرورش در راستای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی اقدام به عضویت نیم‌بهای 50 درصد از دانش‌آموزان مقاطع راهنمایی و ابتدایی آبپخش در کتابخانه عمومی شهر آبپخش کرده‌ایم.
دهقان متذکر شد: مقام معظم رهبری بارها از میزان مطالعه و انتشار کتاب در کشور ابراز گلایه‌مندی کرده‌اند و مسئولان مربوطه باید با تمام توان اقدامات لازم به منظور گسترش زیرساخت‌های لازم برای افزایش سرانه مطالعه کتاب در راستای فرهنگ کتاب و کتابخوانی گام بردارند.
مسئول کتابخانه عمومی شهر آبپخش بیان کرد: اهمیت مطالعه کتاب باید از کودکی برای فرزندانمان بازگو شود تا آنان در بزرگسالی با این فرهنگ عجین شده و خواندن و مطالعه کتاب را جزیی مهم از زندگی خود بدانند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول