اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اطلاعات مازندران:

فضای انتخاباتی نیازمند تدبیر درست است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اطلاعات مازندران با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس نهم گفت: فضای انتخابات از فضاهایی است که باید به درستی تدبیر شود.

فضای انتخاباتی نیازمند تدبیر درست است
به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، مصطفی حق پرست صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان چالوس توجه به وظایف و تکالیف را از سوی مسئولان ضروری خواند و اظهار داشت: اگر چه دشمن سعی داشت در عرصه‌های گوناگون سخت افزاری ما را شکست دهد اما در واقع آب در هاون می‌کوبید و مردم ایران عزیز توانستند با توکل بر خدا و تأسی از قرآن و ائمه اطهار تمام نقشه‌های آنان را نقش بر آب کرده و دشمن را در تمام زمینه‌ها مقهور کنند.
وی استفاده از فضاهای خالی امنیتی و اطلاعاتی را راهی برای موج سواری دشمن خواند و تصریح کرد: امروزه دشمن سعی دارد تا با فضا سازی بسترهای موجود در داخل کشور و بزرگنمایی کارکردهای ضعیف ما علیه خودمان استفاده کرده و از این طریق فضایی برای ایجاد هجمه به نظام و ارزش‌هایی که تاکنون به دست آوردیم، ایجاد کنند.
مدیر کل اداره اطلاعات استان مازندران آرامش امروز مردم ما را در گرو عمل به تکالیف مسئولان دانست و بیان داشت: انجام تکلیف در عرصه خدمت‌رسانی به مردم و مهار مشکلات آنان باید توسط مسئولان جدی گرفته شود و انجام همه این امور با همپوشانی، همدلی و همفکری محقق می‌شود.
وی راه‌اندازی اداره اطلاعات مستقل در چالوس را حاصل تلاش فرماندار چالوس خواند و تصریح کرد: این برنامه از ابتدای سال 90 در دستور کار قرار داشت و توانستیم با تلاش  فرماندار چالوس آن را تحقق بخشیم و امیدواریم با این کار اثر گذاری بیشتر و فضای بهتری برای خدمتگزاری ایجاد کنیم.
 انتهای پیام/م30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول