اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

30 آبان ماه؛

خانه ولایت در جیرفت افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت:خانه ولایت 30 آبان ماه جاری در شهرستان جیرفت افتتاح می‌شود.

خانه ولایت در جیرفت افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت الاسلام سید‌احمد حسینی بعد از ظهر امروز در نخستین جشنواره یادمان ولایت شهرستان عنبرآباد، اظهار داشت: جشنواره یادمان ولایت از سال گذشته به بهانه تبعید مقام معظم رهبری به جنوب کرمان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حماسه مردم در جیرفت و عنبر آباد رقم خورد.
وی افزود: برگزاری جشنواره یادمان ولایت در پنج بخش شعر، دل‌نوشته، قرآن "مفاهیم و قرائت"، تئاتر، آواها و نواهای محلی برگزار و برگزیدگان شهرستان‌های جنوبی استان با برگزیدگان هفت استان رقابت می‌کنند.
حسینی بیان داشت: در اختتامیه جشنواره یادمان ولایت که 30 آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود، علاوه بر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس دفتر مقام معظم رهبری، مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور نیز حضور دارند.  
وی با بیان اینکه 30 آبان ماه جاری ساختمان خانه ولایت افتتاح می‌شود، تصریح کرد: نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استانی نیز همزمان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز به کار می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: قرار بود، منزلی که رهبر معظم انقلاب در زمان تبعید در آن سکونت داشتند، خریداری و به موزه تبدیل شود، اما در نهایت مقرر شد با تأسیس مؤسسه یادمان ولایت، برنامه‌های فرهنگی مانند ترویج سیره نبوی و سلسله مباحث مهدویت در جنوب استان کرمان برگزار شود.
حسینی گفت: از آنجا که دشمن طی هشت سال دفاع مقدس نتوانست در حمله نظامی به ایران موفقیتی کسب کند، اکنون با هدف قرار دادن  فکر و اندیشه‌ها به ویژه قشر جوان ولایت‌فقیه ‌و رهبری را هدف قرار داده است.  
وی بیان داشت: برگزاری یادمان ولایت توفیقی است که نصیب مردم جنوب استان کرمان شده و توانسته‌اند، ولایت‌مداری خود را اثبات کنند، همانطور که در هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که تابع ولایت و رهبری هستند که به زبان ساده اما در عمل بسیاری بازماندند .
حسینی گفت: افرادی بودند که در زمان امام راحل دم از ولایت و رهبری می‌زدند، اما در فتنه 88 ماهیت خود در عرصه ولایتمداری را به نمایش گذاشتند. 
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول