اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان تاکید کرد:

لزوم آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با مفهوم ولایت

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان گفت: نواخته شدن زنگ ولایت در مدارس موجب آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با مفهوم ولایت می‌شود.

لزوم آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با مفهوم ولایت
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز بهلولی ظهر امروز در مراسم نواخته شدن زنگ ولایت در دبیرستان دخترانه مهدیه زنجان اظهار داشت: نواخته شدن زنگ‌های مختلف در مدارس موجب آشنایی دانش‌آموزان با مسائل روز جامعه می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: نواخته شدن زنگ ولایت در مدارس نشان از اهمیت این موضوع در بین مسئولان داشته و موجب تبیین هرچه بیشتر آن برای دانش‌آموزان می‌شود.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان با بیان اینکه دانش‌آموزان در سن نوجوانی بهترین موقعیت را برای یادگیری مسائل و موضوعات مختلف دارند، اضافه کرد: مسئولان‌ آموزشی با تبیین مسائل مختلف و به روز جامعه کمک شایانی به روشنگری دانش‌آموزان می‌کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحولات صورت گرفته در منطقه یادآور شد: در حال حاضر دشمنان در تلاش برای ضربه زدن به نظام و فاصله انداختن بین رهبری و مردم هستند.
بهلولی با اشاره به اینکه در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران از رهبری با درایت و با بصیرت مقام معظم رهبری بهره‌مند است، اضافه کرد: اطاعت و حمایت از رهبری و ولایت فقیه بر همه مردم کشور واجب است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) در یک اقدام کاملا منطقی و حساب شده اقدام به انتخاب جانشین برای خود کرده‌اند، افزود: پیامبر (ص) انتخاب جانشین برای خود را یک امر مهم و حیاتی در اداره نظام دانسته و این امر اهمیت بسیاری برای ایشان داشته است.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان با بیان اینکه پس از پیامبر (ص) حضرت علی (ع) نخستین رهبر مسلمانان بوده‌اند، ادامه داد: پس از آن حضرت و فرزندان بزرگوار ایشان رهبری جامعه به عهده افراد مسئولیت‌پذیر و با درایتی همچون امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دانش‌آموزان باید به پیروی از ولایت‌فقیه بپردازند، اضافه کرد: دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان جامعه با پیروی از ولایت فقیه می‌توانند به راه و روش درستی برای نحوه رفتار خود دست پیدا کنند.
بهلولی در ادامه از افتتاح یک مدرسه خیر ساز در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در چند روز آینده این مدرسه کلنگ زنی می شود.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش ناحیه 2 برنامه های مختلفی را در طول سال تحصیلی اجرا می‌کند، اضافه کرد: نواخته شدن زنگ‌های مختلف یکی از اقداماتی است که توسط مسئولان این ناحیه صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول