اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کاشان خبر داد:

آغاز طرح ساماندهی ایستگاه‌های اتوبوس در کاشان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کاشان و حومه از آغاز طرح ساماندهی ایستگاه‌های اتوبوس در این شهرستان خبر داد.

آغاز طرح ساماندهی ایستگاه‌های اتوبوس در کاشان
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محسن عرفان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم‌اکنون کار احداث دو ایستگاه مکانیزه در میدان 15 خرداد مقابل مجتمع سینمایی بهمن و چهار راه آیت الله کاشانی آغاز شده و تا پایان سال جاری آماده و به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: این ایستگاه‌ها، سرپوشیده و مجهز به وسایل سرمایشی، گرمایشی و یا استفاده از شیشه‌های سکوریت، دوربین‌های مدار بسته، درب الکترونیکی، تلویزیون LCD و بردهای اطلاع‌رسانی تبلیغاتی است.
عضو هیئت مدیره و اتحادیه اتوبوسرانی کشور بهبود شرایط انتظار مسافران در ایستگاه‌ها، افرایش کیفیت سرویس‌دهی به شهروندان به ویژه کودکان و سالخوردگان نیازمند را از دیگر مزایای طرح ساماندهی ایستگاه‌های اتوبوس در شهرستان کاشان برشمرد.
وی یادآور شد: تمام مراحل ساخت و طراحی این ایستگاه‌ها در سازمان اتوبوسرانی شهرستان کاشان انجام گرفته‌است.
عرفان در ادامه از راه‌اندازی اولین خط اتوبوسرانی مسکن مهر کاشان خبر داد و خاطرنشان کرد: با افتتاح طرح مسکن مهر کاشان نخستین خط اتوبوسرانی شهری همه روزه از ساعت شش صبح تا 21 شب از میدان کمال‌الملک به شهرک خاتم‌الانبیاء و بالعکس سرویس‌دهی دارد.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کاشان در ادامه تعداد مسافران شهری تا قبل اجرای قانون هدفمندی یارانه را 65 هزار نفر اعلام و عنوان کرد: با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها این تعداد مسافر شهری با 10 درصد افزایش به 71 هزار و 500 نفر افزایش یافته‌است.
وی تعداد اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل شهری سازمان اتوبوسرانی شهرستان کاشان را 160 دستگاه ذکر و اضافه کرد: این تعداد اتوبوس در 22 مسیر اقدام به جابجایی و انتقال مسافران می‌کنند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول