اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز:

نحوه مدیریت شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز تغییر می‌یابد

خبرگزاری فارس: شهردارتبریز گفت: از سال 91 نحوه مدیریت شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز با واگذاری بخشی از مسئولیت‌های حمل و نقل به مناطق شهرداری تعییر می‌یابد.

نحوه مدیریت شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز تغییر می‌یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین  در جمع مسئولان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز اظهار داشت: با توجه به مشکلات موجود و عدم توان شرکت واحد اتوبوسرانی و ضعف حمایت‌های دولتی برای رفع آن، شهرداری تبریز در نظر دارد از سال آینده مدیریت و اداره این شرکت با همکاری چهار منطقه شهرداری انجام گیرد.
وی، تغییر اصلاح ساختار اداره شرکت واحد را در حال حاضر مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: بر اساس ساختار جدید چهار منطقه شهرداری شرکت واحد را در مدیریت، نظارت و برنامه‌ریزی و هزینه‌کرد در ارائه خدمات به شهروندان یاری خواهند رساند.
شهردار تبریز همچنین خاطرنشان کرد: اگر این امر محقق شود، شهرداران چهار منطقه شهرداری تبریز با احساس مسئولیت بیشتر وارد عمل شده و بسیاری از مشکلات کنونی به راحتی حل می‌شود و شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه نیز بر نحوه اجرای این طرح نظارت کافی خواهد داشت.
نوین، در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: تلاش مدیریت شهری در سال‌های اخیر بر حل مشکلات شهروندان و ارائه خدمات مطلوب توسط ناوگان حمل و نقل درون شهری بوده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود همچنین گفت: با توجه به اینکه تعهدات سه سال گذشته سازمان شهرداری‌های کشور در خصوص واگذاری 40 دستگاه اتوبوس دو کابین محقق نشده است، بنابراین شهرداری تبریز برای رفاه و حل مسائل و مشکلات شهروندان با پرداخت 200 میلیارد ریال از بودجه عمرانی شهرداری نسبت به خرید 50 دستگاه اتوبوس دوکابین جدید اقدام کرده است.
نوین ادامه داد: متاسفانه برخی از مدیران و مسئولان به جای تلاش برای رفع معضلات و مشکلات شهروندان تنها با وعده و شعار به ارائه آمارهای نادرست اقدام می‌کنند.
وی تصریح کرد: با وجود تأخیر کمک‌ها و حمایت‌های دولتی در واگذاری سهم اتوبوس‌های شرکت واحد تبریز، شهرداری خود راسا اقدام به خرید و تزریق سری جدید اتوبوس‌های شرکت واحد کرده تا از این طریق بخش دیگری از مشکلات موجود در این حوزه رفع و رفاه و آسایش عمومی شهروندان در سفرهای درون شهری تأمین شود.
شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: تلاش برای توسعه ناوگان حمل و نقل درون شهری و افزایش سطح رفاه و خدمات‌رسانی به شهروندان اولویت اصلی و اساسی شهرداری تبریز در حوزه مدیریت حمل و نقل است.
نوین در ادامه سخنان خود همچنین گفت: سیاست سال آینده شهرداری تبریز واگذاری خطوط اتوبوسرانی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز به بخش خصوصی و افزایش نظارت بر فعالیت‌های این بخش به منظور افزایش کمی و کیفی ارائه خدمات به شهروندان است.
نوین افزود: بخش ناوگان اتوبوسرانی شرکت واحد تبریز به‌عنوان پیشتاز امر خصوصی‌سازی در بین کلانشهرهای کشور نقش فعالی داشته است و همواره این بخش در کنار بخش ملکی به وظایف خود در امر خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان عمل کرده است.
وی در ادامه سخنان خود خواستار حمایت‌های عملی مسئولان دولتی و استانی از حمل و نقل درون‌شهری تبریز به منظور افزایش سطح رفاه و خدمات‌رسانی به شهروندان در این حوزه شد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول