اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور سهولت در تردد مسافران؛

اتوبوس‌های خط پردیسان مجهز به نقطه تبادل مسافر می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر‌عامل سازمان اتوبوسرانی استان قم گفت: شهرک پردیسان به منظور ساماندهی اتوبوس‌های این خط، مجهز به پهلوگاه تبادل مسافر بین اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های موجود در این خط می‌شود تا شهروندان این منطقه بتوانند راحت‌تر تردد داشته باشند.

اتوبوس‌های خط پردیسان مجهز به نقطه تبادل مسافر می‌شوند
داود اسفنجانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم،‌ با اشاره به عملکرد این سازمان در دو سال گذشته اظهار کرد: طی دو سال گذشته 188 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل استان اضافه و 156 دستگاه اتوبوس فرسوده از این ناوگان خارج شده است.
وی ادامه داد: همچنین 20 دستگاه مینی‌بوس خریداری شده است که در سال جاری سه مینی‌بوس در خط شهرک شهدا،  جهاد و هفت تیر راه‌اندازی شده و 9 دستگاه دیگر آن در خط پردیسان مشغول به فعالیت خواهند شد.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی استان قم با بیان اینکه توقف‌گاه شهید زین‌الدین بعد از 14 سال مورد بهره‌برداری قرار گرفت، تصریح کرد: زیرسازی، آسفالت، دیوار‌کشی، فنس‌کشی، ایجاد جایگاه و مرمت ساختمان اداری این توقفگاه انجام شده است.
 
* راه‌اندازی مجدد توقف‌گاه شهید زین‌الدین به منظور استقرار اتوبوس‌ها
اسفنجانیان خاطرنشان کرد: مساحت توقف‌گاه شهید زین‌الدین 30 هزار متر‌مربع است که در آن 100 سایبان جدید و استاندارد برای استقرار اتوبوس‌ها منظور شده و در آن جایگاه سوخت نیز تعبیه شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از بهسازی و آماده‌سازی پایانه نبوت با در نظر گرفتن چهار پهلوگاه در راستای سوار و پیاده کردن مسافران خط نیروگاه خبر داد و گفت: با پیگیری سازمان اتوبوسرانی، ‌سازمان مسکن 25 هزار متر‌مربع زمین در اختیار اتوبوسرانی قرار داده است تا خط پردیسان ساماندهی شود.
مدیر‌عامل سازمان اتوبوسرانی استان قم ادامه داد: این زمین به منظور ساماندهی اتوبوس‌های خط پردیسان و نقطه تبادل مسافر است که پهلوگاهی به همین منظور در نزدیکی دانشگاه آزاد منطقه پردیسان ایجاد می‌شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول