اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در همایش بزرگ تجار کهگیلویه و بویراحمد عنوان شد؛

رضایت معاون وزیر از صادرات 13 میلیون دلاری کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: معاون وزیر صنعت و معدن و تجارت گفت: کهگیلویه و بویراحمد با صادرات غیر نفتی 13 میلیون دلاری جهش بالا و امیدوار کننده‌ای داشته است.

رضایت معاون وزیر از صادرات 13 میلیون دلاری کهگیلویه و بویراحمد
محمدحسن نکویی‌مهر امروز در حاشیه مراسم تجلیل از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرکز این استان اظهار کرد: امروز در دنیا کشورهایی توسعه یافته شده‌اند که صادرات را محور اصلی برنامه‌های اقتصادی خود قرار داده‌اند.
معاون وزیر معدن، صنعت و تجارت کشور افزود:  توجه به صادرات در یک کشور موجب رونق بازار تولید انبوه، ترغیب تولیدکنندگان و رشد اقتصادی می‌شود.
وی بیان داشت: اهمیت صادرات برای بسیاری از کشورها مشخص شده و رقابت شدیدی در این خصوص در سطح منطقه و جهان وجود دارد که لازم است همه تولیدکنندگان فعال در ایران برای افزایش تولید، اشتغال و رفاه، صادرات را محور برنامه‌ها و کارهای خود قرار دهند.
نکویی‌مهر ابراز داشت: تولیدکنندگانی که می‌خواهند در این عرصه موفق باشند باید به فکر نفوذ در بازارهای جهانی و دیگر کشورها باشند.
این مسئول کشوری در امور صادرات ادامه داد: رقابت در اقتصاد، تولید و کیفیت یک عنصر بسیار سودمند و موثر است که در این زمینه تولیدکنندگان ما باید با استقبال از فضای رقابتی محصولات خود را به حد با کیفیت‌ترین محصولات دنیا برسانند.
وی کاهش هزینه‌های تولید و قیمت نهایی یک محصول را برای حیات آن در بازارهای رقابتی دنیا ضروری دانست و تاکید کرد: تولیدکنندگان ما باید کاهش هزینه تولید، اصلاح ساختار و قیمت نهایی را با مدیریت و استفاده از روش‌ها و تکنولوژی‌های نوین در محصولات خود محقق کنند.
معاون وزارت معدن، صنعت و تجارت کشور عنوان کرد: کالایی قابلیت صادر شدن دارد که همه فرایند تولید آن منطبق با استانداردهای صادرات باشد که در این زمینه توجه به نیاز بازار و شرایط آن رمز توسعه و موفقیت در یک کارگاه تولیدی است.
نکویی‌مهر با بیان این‌که بسیاری از تولیدات ایران قابلیت جهانی دارند، اذعان داشت: تولیدکنندگان ما در سراسر این کشور با اعتماد به نفس، تشخیص نیاز بازار و دید وسیع و برون‌گرا می‌توانند در بازارهای جهانی بیش از گذشته موفق باشند.
معاون وزیر معدن، صنعت و تجارت خاطرنشان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد با صادرات غیر نفتی 13میلیون دلاری جهش بالا و امیدوار کننده‌ای داشته که امیدواریم با عزم جدی فعالین اقتصادی و مسئولان و برنامه‌ریزی مناسب در این زمینه، بتواند در مسیر موفقی که قدم گذاشته با شتاب بیشتری رو به جلو حرکت کند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول