اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم خبر داد:

ارائه خدمت آبفای قم در دفاتر پیشخوان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم گفت: در تلاشیم 21 خدمت شرکت آب و فاضلاب را توسط پیشخوان‌های سطح شهر ارائه کنیم و این امر برای جلوگیری از رفت آمدها و هدر رفت وقت مشترکان بسیار مثبت خواهد بود هم اینک در منطقه دو این کار شروع شده و در مناطق یک و چهار به‌زودی آغاز می‌شود.

ارائه خدمت آبفای قم در دفاتر پیشخوان
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، عبدالحمید توکلی‌بینا در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر به ایراد سخن پرداخت و اظهار کرد: در سال جاری شرکت آب و فاضلاب علاوه بر فعالیت‌های جاری در عرصه‌های جدیدی قدم برداشته و خوشحالیم که توانسته‌ایم کار‌های نو و جدیدی را شروع کرده و بعد از چند‌ سال توانستیم فاضلاب نیروگاه را به مرحله اجرا برسانیم.
وی ادامه داد: کارهای کارشناسی زیادی در این زمینه انجام گرفت و با توجه به اینکه قوانین مناقصات کشور ما با بانک توسعه اسلامی تفاوت زیادی داشت این طرح مورد موافقت بانک توسعه اسلامی قرار گرفت و قدم‌های برداشته شده به سرانجام رسید.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم تصریح کرد: با توجه به اینکه این پروژه نسبت به پروژه کاشان هم زمان آغاز شده بود توانستیم این مناقصه را 20 درصد ارزان‌تر برگزار کنیم و با توجه به عنایات مقام معظم رهبری به مردم منطقه نیروگاه سعی کردیم حرکتی دفعی انجام پذیرد و در این راه کمک 6 میلیارد تومانی که از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به این بخش شد توانستیم با یک حرکت جهشی نسبت به نصب انشعابات فاضلاب داشته باشیم.
توکلی‌بینا در ادامه بیان کرد: در تلاشیم 21 خدمت شرکت آب و فاضلاب را توسط پیشخوان‌های سطح شهر ارائه کنیم و این امر برای جلوگیری از رفت آمدها و هدر رفت وقت مشترکین بسیار مثبت خواهد بود هم اینک در منطقه دو این کار شروع شده و در مناطق یک و چهار به‌زودی آغاز خواهد شد و امید داریم به‌زودی این خدمات به 30 پیشخوان افزایش پیدا کند که این امر به قانومند شدن، روشمند شدن و سلامت و تعامل مشتریان با شرکت آب و فاضلاب تاثیر مثبتی خواهد داشت.
وی یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب در استان را ایجاد تاسیسات در شهرک پردیسان دانست و بیان کرد: در حدود 260 کلیومتر شبکه فضلاب و یک تصفیه خانه و دو مخزن 20 هزار مترمکعبی در پردیسان ساخته شده است و این مخازن در نوع خودش بزرگترین مخازن قم هستند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از دیگر پروژه‌های مهم انجام گرفته توسط شرکت آب و فاضلاب را مدیریت فشار شبکه عنوان و تصریح کرد: در این زمینه دستگاهی اختراع شده و به امید خدا در نمایشگاهی که در کشور تاجیکستان برگزار می‌شود در دید عموم قرار خواهد گرفت که این امر باعث خواهد شد متوسط حوادث کنترل شده و موجب جلو‌گیری از هدر رفت آب می‌شود.
شهردار قم نیز در این جلسه ضمن تشکر از فعالیت‌های انجام گرفته توسط شرکت آب و فاضلاب استان گفت: تعامل خوبی بین شهرداری و شرکت آب فاضلاب استان صورت گفته و این تعامل ادامه خواهد داشت.
محمد دلبری افزود: ما در امر جداسازی شبکه آب شرب و آب خام اهتمام جدی خواهیم داشت تا بتوانیم این اتفاق را به 100 درصد برسانیم.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول