اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل برق شمال کرمان خبر داد:

صدور قبض‌های برق در دفاتر پیشخوان کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: صدور قبض تسویه حساب و چاپ قبض المثنی از طریق دفاتر پیشخوان دولت در کرمان انجام می‌شود.

صدور قبض‌های برق در دفاتر پیشخوان کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، منصور شجاعی پیش از ظهر امروز در جلسه مشترکان از ارائه خدمات در هفت دفتر پیشخوان دولت الکترونیک در شهر کرمان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به تلاش دولت مبنی بر ایجاد دولت الکترونیک و تسریع در ارائه خدمات به مردم شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان با هدف سرعت بخشیدن در ارائه خدمات به مشترکان خود اقدام به عقد قرارداد و واگذاری بعضی از فعالیت‌ها به دفاتر پیشخوان دولت کرده است.
وی جلوگیری از مسافرت‌های شهری، دسترسی آسان و سریع برای دریافت خدمات و برون‌سپاری خدمات را از دیگر اهداف این شرکت در این زمینه ذکر و تصریح کرد: در حال حاضر دریافت تقاضا از مشترکان برای ارائه خدمات تغییر نام، بازدید لوازم اندازه‌گیری، صدور قبض تسویه حساب و چاپ قبض المثنی برق در کرمان از طریق دفاتر پیشخوان دولت انجام می‌شود.
شجاعی با بیان اینکه خرید انشعاب برق جدید در کرمان به صورت غیرحضوری و با تماس با تلفن 121 انجام می‌شود، عنوان کرد: این طرح همچنان در کرمان ادامه دارد.
شجاعی با اشاره به عقد قرارداد با هفت دفتر پیشخوان دولت در کرمان بیان کرد: این دفاتر در بلوار قدس، چهارراه امام جمعه، بلوار جمهوری اسلامی، خیابان شهید مفتح، میدان شهدا، میدان رسالت و سرآسیاب آماده ارائه خدمات به مردم کرمان هستند.  
وی با اشاره به اینکه  شرکت گاز در نظر دارد با اصلاح قراردادهای دفاتر پیشخوان، بازدید لوازم اندازه‌گیری از طریق نیروهای شرکت‌های پیمانکاری را از این طریق انجام دهد، افزود: این امر در تسریع پاسخگویی و ارائه خدمات مطلوب‌تر بسیار مؤثر است.
شجاعی اذعان کرد: با انجام این قرارداد می‌توان درخواست‌های جابه‌جایی کنتور، تفکیک انشعاب، افزایش و یا کاهش قدرت انشعاب و تمام خدمات پس از فروش را از طریق این دفاتر انجام داد.
وی تصریح کرد: در صورت رضایتمندی مردم از خدمات این دفاتر در سال آینده تمام خدمات شرکت برق از طریق دفاتر پیشخوان ارائه می‌شود.
شجاعی از مشترکان درخواست کرد تا برای دریافت خدمات برق خود به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه  کنند و مشکلات موجود را با برقراری تماس با شماره تلفن‌های 2520333 و 2528692 اطلاع دهند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول