اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان آبان‌ماه صورت می‌گیرد؛

ارائه خدمات آبفا خراسان جنوبی در 45 دفتر پیشخوان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب ‌و فاضلاب خراسان جنوبی از واگذاری و ارائه خدمات این شرکت در 45 دفتر پیشخوان دولت در سطح استان خبر داد.

ارائه خدمات آبفا خراسان جنوبی در 45 دفتر پیشخوان
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید مجتبی عراقی‌زاده ظهر امروز در آیین افتتاحیه واگذاری فروش انشعاب و خدمات پس از فروش شرکت آب ‌و فاضلاب شهری خراسان جنوبی به دفاتر پیشخوان خدمات دولت اظهار داشت: بنا به دستور رئیس جمهور باید مردم خدمات خویش را از طریق دفاتر پیشخوان دولت دریافت کنند.
وی با بیان اینکه از چندی پیش خصوصی‌سازی و واگذاری دفاتر پیشخوان در مجموعه وزارت نیرو صورت گرفته است، تصریح کرد: در خراسان جنوبی تاکنون زیرساخت‌های این امور فراهم شده تا با ورود این بخش آب ‌و فاضلاب شهری خدمات خویش را کامل‌تر و بهتر به مردم ارائه کند.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی از انعقاد قرارداد سه دفتر خدمات پیشخوان دولت همزمان با افتتاح این دفتر خبر داد و افزود: سایر دفاتر موجود در سطح استان که کمتر از 4 هزار اشتراک دارند، تمامی خدمات این شرکت را به مردم ارائه می‌کنند.
عراقی‌زاده با بیان اینکه شرکت آب‌ و فاضلاب خدمات خود را از طریق دفاتر پیشخوان به بخش خصوصی واگذار می‌کند، ادامه داد: کارهای نرم‌افزاری دفاتر را طی ماه‌های آینده انجام می‌دهیم تا این خدمات به صورت مکانیزه در اختیار مردم قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه هیچ حدی برای ارائه خدمات در دفاتر پیشخوان دولت قائل نیستیم، ادامه داد: تمامی خدماتی که در حوزه مشترکان واحدهای شرکت آب ‌و فاضلاب در سطح استان انجام می‌شود در دفاتر به صورت دستی انجام می‌شود که در چند ماه آینده این خدمات به صورت مکانیزه ارائه می‌شود.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی با بیان اینکه کارهای نرم افزاری برای ارائه افزایش خدمات این شرکت در دستور کار است، یادآورشد: امید است با ایجاد زیر ساخت‌های نرم‌افزاری مردم احتیاجی به دفاتر خدمات پیشخوان نداشته باشند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول