اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با اعتباری بالغ بر 3میلیارد ریال صورت گرفت؛

پایان عملیات اصلاح و توسعه شبکه آب در گلشهر

خبرگزاری فارس: مدیر آبفا گلپایگان گفت: با اعتباری بالغ بر 3میلیارد ریال عملیات اصلاح و توسعه شبکه آب در گلشهر از توابع گلپایگان به پایان رسید.

پایان عملیات اصلاح و توسعه شبکه آب در گلشهر
محمدرضا گلمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با صرف هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد ریال عملیات اصلاح و توسعه شبکه آب در گلشهر به پایان رسید.
وی تصریح کرد: در این طرح 8هزار متر لوله از جنس آزبست سیمان و پلی اتیلن و به اقطار 90 ، 100  ،110 و 150 میلی‌متر اجرا شد.
مدیر آبفا گلپایگان افزود: اجرای این طرح علاوه بر تقویت فشار شبکه، کاهش چشم گیر حوادث منطقه را هم بدنبال دارد، ناگفته نماند که در طول مسیرهای عملیات اصلاح شبکه توزیع آب، همه انشعابات آب تا حوضچه کنتور اصلاح و استانداردسازی شده است.
وی در ادامه به نصب کنتور مغناطیسی در شهرهای گلپایگان و گلشهر اشاره کرد و گفت: با صرف هزینه‌ای بالغ بر 70 میلیون ریال و به منظور بهینه‌سازی مصرف و به دست آوردن میزان تولید و مصرف آب، آبفای گلپایگان اقدام به نصب کنتورهای مغناطیسی در شهرهای گلپایگان و گلشهر کرده است.  
گلمحمدی همچنین از بازدید قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از طرح‌های آبفا گلپایگان خبر داد و بیان کرد: در هفته گذشته قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان و کارشناس این حوزه با حضور در آبفا منطقه گلپایگان از طرح‌های در حال اجرای این منطقه بازدید کردند.
وی تصریح کرد: طرح آب‌رسانی به گلپایگان، محل ساخت تصفیه خانه آب، ساخت مخزن ذخیره آب طرح مسکن مهر، ساخت مخزن ذخیره آب گلشهر، تجهیز و راه‌اندازی چاه جدید گلپایگان از جمله طرح‌های مورد بازدید قائم مقام مدیرعامل آبفا استان اصفهان بود.
مدیر آبفا گلپایگان یادآور شد: همچنین در این بازدید آزمایشگاه میکروبیولوژی آب آبفا گلپایگان نیز افتتاح شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول