اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

11 تا 14 آبان‌ماه برگزار می‌شود؛

چهارمین نمایشگاه دو سالانه صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب در تبریز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: چهارمین نمایشگاه دو سالانه صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب به میزبانی تبریز 11 تا 14 آبان ‌امسال در تبریز برگزار می‌شود.

چهارمین نمایشگاه دو سالانه صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب در تبریز
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی، ارسلان هاشمی، اظهار داشت: با هدف ارتقای آگاهی‌های عمومی در خصوص مدیریت یکپارچه منابع آب و کمک به ارتقای فرهنگ مصرف بهینه و جلوگیری از هدر دادن منابع آب و تعامل هرچه بیشتر صنعتگران، کارشناسان و متخصصان این حوزه، چهارمین نمایشگاه دو سالانه صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب از 11 تا 14 آبان‌ماه در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می‌شود.
وی افزود: در این نمایشگاه بالغ بر 70 شرکت از نقاط مختلف کشور و نمایندگان از شرکت‌های خارجی به مدت چهار روز تولیدات خود را در زمینه دستگاه‌های اندازه‌گیری و ابزار دقیق، احداث مخازن آب، مخازن تحت فشار، کنتور آب، آشکار سازی‌های زیرسطحی، فلزیاب، لوله آب، کابل یاب، دستگاه‌های آب شیرین‌کن، آنالیز آب و کلرزن به نمایش خواهند گذاشت.
هاشمی افزود: در این نمایشگاه شرکت‌هایی از کشورهای ترکیه، سوریه، چین در کنار شرکت کنندگان داخلی که عمدتاً از استان‌های تهران، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، یزد، کردستان، مازندران، فارس، خراسان و اصفهان هستند، حضور دارند.
مدیر عامل آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: عرضه و نمایش انواع پمپ‌های سانتریفیوژ، شناور، فشار قوی، انواع اتصالات فولادی، چدنی و چند لایه، انواع لوله‌های پلی اتیلن، پی، وی، سی، پروپیلن و طراحی و اجرای سیستم‌های آبیاری تحت فشار و قطره‌ای و طراحی و ساخت سد و تونل، شبکه‌های آبیاری و تصفیه‌خانه آب و فاضلاب به نمایش درخواهد آمد.
مدیر عامل آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی ضمن دعوت از فعالان آب و تاسیسات آب و فاضلاب برای بازدید از این نمایشگاه بیان کرد: با توجه به احراز رتبه اول کشوری این شرکت در ارزیابی عملکرد سال 1389 در بین شرکت‌های آب منطقه‌ای کشور، آب منطقه‌ای استان ضمن برخورد فعالانه با این رخداد منطقه‌ای دستاوردها و عملکرد خود را دراین نمایشگاه ارائه خواهد کرد.
وی در بخش دیگری از اظهاراتش ادامه داد: شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی با اقتدا به فرمان مقام معظم رهبری در سال جهاد اقتصادی و همسو با سیاست‌های کلان وزارت نیرو و شرکت مدیریت منابع آب، افزایش بهره‌وری، شفاف سازی، کاهش هزینه‌ها و سرعت در اجرای پروژه‌ها را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده است.
هاشمی ضمن اشاره به برخی توفیقات این شرکت طی دو سال اخیر بیان کرد: با استقرار سیستم تعمیرات و پیشگیرانه پی. ام در تاسیسات آبی برای نخستین بار در سطح وزارت نیرو هزینه‌های تعمیر و نگهداری کاهش و بهره‌وری از تاسیسات افزایش یافته است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین طی دو سال اخیر با استفاده از امکانات بخش خصوصی در بهره‌برداری و نگهداری از تاسیسات آبرسانی و تصفیه خانه و تحویل متر مکعبی آب، بهره‌وری از تاسیسات و نیروی انسانی ارتقا و هزینه‌های بهره‌برداری و نگهداری به نحو چشمگیری کاهش یافته است.
مدیر عامل آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی همچنین از تعمیرات اساسی واحدهای نیروگاهی تحت تولیت این شرکت به دست کارشناسان و مهندسان ایرانی خبر داد و گفت: تعمیرات اساسی این نیروگاه‌ها برای نخستین بار در سطح کشور توسط این کارشناسان انجام شده است.
نخستین نمایشگاه دو سالانه صنعت آب و تاسیسات آب و  فاضلاب شمال‌غرب کشور هشت سال پیش در تبریز برگزار شده بود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول